[OT] c.d. moderacji

31. Data: 2007-03-12 20:38:59

Temat: Re: [OT] c.d. moderacji
Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Nixe napisał(a):

> Opierając się na tym, w jaki sposób modyfikowano pl.sci.matematyka na grupę
> moderowaną obawiam się, że nie masz racji.

Jeśli nie mam to popieram starania.

> Ale jeśli uważasz inaczej, to napisz, w jaki sposób wg Ciebie zmienia się
> status istniejących grup.

Próbowałem coś znaleźć w sieci, ale znikąd ratunku ;)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

32. Data: 2007-03-12 21:18:35

Temat: Re: [OT]
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> Kto się niby drze?

Ogólnie - baby. Szarpią się za kudły, angażując się bez reszty.

Chyba coś w tym jest, bo kolejny mężczyzna się odezwał - na "nie
moderowaniu".

Ania

33. Data: 2007-03-12 21:22:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Chyba coś w tym jest, bo kolejny mężczyzna się odezwał - na "nie
> moderowaniu".

Ocenisz, jak przyjdzie czas na pl.news.nowe-grupy

--

Paulinka

34. Data: 2007-03-12 21:39:11

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisała:
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:et409r$jck$3@inews.gazeta.pl>
> Marsjasz <m...@g...pl> pisze:

Dlaczego nie powiesz tego grupowym śmieciarzom?

staram sie rozmawiac tutaj z kazdym wylacznie na tematy kulinarne...

> Przejrzyj sobie poza tym archiwum newsów i zapoznaj się z istotą pisania
> RFD.

jestem przeciwnikiem moderacji wiec po co ???

> Dysponujesz szklaną kulą?

dysponuje lewa i prawa polkula...

Marsjasz

35. Data: 2007-03-12 22:03:42

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:et4h9u$2kg$1@inews.gazeta.pl>
Marsjasz <m...@g...pl> pisze:

> Dlaczego nie powiesz tego grupowym śmieciarzom?

> staram sie rozmawiac tutaj z kazdym wylacznie na tematy kulinarne...

Rozumiem, ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie.

> jestem przeciwnikiem moderacji wiec po co ???

Choćby po to, byś z powodu swej niewiedzy w tej kwestii, nie zarzucał innym,
że propagują tu tematykę moderacyjną, miast kulinarnej. Owszem - toczy się
dyskusja na ten temat w specjalnie zaznaczonym wątku. Inaczej nie da się
tego przeprowadzić zgodnie z procedurą. Jeśli Cię to w jakiś sposób mierzi,
to podejdź do tego problemu tak, jak podchodzisz do reszty śmieci w tej
grupie :)

--
Nixe

36. Data: 2007-03-12 22:15:13

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 10:39 pm, Marsjasz <m...@g...pl> wrote:

> dysponuje lewa i prawa polkula...
>
> Marsjasz

Inteligencja gulą... Upsss - górą!
:-)

37. Data: 2007-03-12 22:22:15

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 12 mars 2007 ŕ 21:11:02, dans
<2...@l...localdomain> vous écriviez :

> Nie lepiej aby moderator przepuścił taką wiadomość ale opatrzył jej
> temat z góry znanym wszystkim ciągiem znaków np. ***MOD***
> oraz podał przyczyny (np. dopisując je u góry wiadomości)? Wtedy
> wystarczy włączyć filtr na temat wiadomości i działa. Nie wiem na ile
> taka praktyka ma miejsce szerzej, ale przy takim podejściu nikt nie
> będzie miał prawa twierdzić (chyba, że będzie to miało podstawy), że coś
> się dzieje niejawnie bo wszystko jednak będzie widać.

Problem w tym ze moderator jest prawnie odpowiedzalny za to co
przepuszcza (pisalam juz o tym, np w wypadku postow o zawartosci
antysemickiej lub rasistowskiej). Wiec musi miec mozliwosc odrzucenia
postu, inaczej nie wiem kto sie zgodzi na moderowanie.

Ewcia

--
Niesz

38. Data: 2007-03-12 22:55:34

Temat: Re: c.d. moderacji
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 9:35 pm, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
wrote:

> XL ja w kuchni tylko gotuję, a co Ty robisz, nie śmiem wnikać.

Noooo, CIASTO WYRABIAM :-)))))))))))
Muszę Cię aż mitygować...
Co Tobie po głowie chodzi?
Paulince???

39. Data: 2007-03-12 23:09:03

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> [...]
> antysemickiej lub rasistowskiej). Wiec musi miec mozliwosc odrzucenia
> postu, inaczej nie wiem kto sie zgodzi na moderowanie.

na jakiej podstawie (prawnej) moderator jest odpowiedzialny za to co
"przepuszcza" ???
wspoludzial ???
bzdura !!!
tresci przestepcze beda nimi zarowno na moderowanej jak i niemoderowanej
grupie...
Mars

40. Data: 2007-03-12 23:14:07

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 13 mars 2007 ŕ 00:09:03, dans <et4mie$l2k$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :
> na jakiej podstawie (prawnej) moderator jest odpowiedzialny za to co
> "przepuszcza" ???
> wspoludzial ???

Oczywiscie.

> bzdura !!!

Nie, zwykle prawo. Nawet sa procesy z tego powodu, glupie te sady ze
nie wiedza ze to "bzdura" :>

> tresci przestepcze beda nimi zarowno na moderowanej jak i niemoderowanej
> grupie...

Nie rozumiesz o co chodzi : kazdy jest odpowiedzialny za to co pisze :
na grupie niemoderowanej to jest autor postu, na grupie moderowanej to
jest autor *i* moderator.

Ewcia

--
Niesz