NFZ: czy 5-tkę leczą bezpłatnie?

1. Data: 2008-08-23 20:16:16

Temat: NFZ: czy 5-tkę leczą bezpłatnie?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, tzn. czy piątkę można w NFZcie leczyć bezpłatnie?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

2. Data: 2008-08-23 20:49:24

Temat: OT
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stopka się zmieniła czy mi coś na oczy siadło?
Po co zmieniałaś skoro prawidłowa była?

--
PawełJ

3. Data: 2008-08-24 08:19:06

Temat: Re: OT
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stopka się zmieniła czy mi coś na oczy siadło?
> Po co zmieniałaś skoro prawidłowa była?
Żeby miała mniej wierszy.
A stara była lepsza?

4. Data: 2008-08-24 11:25:35

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail ...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Po co zmieniałaś skoro prawidłowa była?

nie była, prawidłowa ma maks 4 linijki.

"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

5. Data: 2008-08-24 11:32:56

Temat: Re: OT to bezpłatnie leczą tego zęba, czy nie?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś mi odpowie na pytanie zasadnicze?
Bezpłatnie leczą tego zęba (piatka), czy nie?

6. Data: 2008-08-25 08:35:14

Temat: Re: NFZ: czy 5-tkę leczą bezpłatnie?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze 23-08-2008 22:16:
> Jak w temacie, tzn. czy piątkę można w NFZcie leczyć bezpłatnie?

Wypełnienie - tak, leczenie kanałowe - nie (chyba, że pacjent ma nie
skończone 18 lat).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2008-08-25 08:43:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" napisał:

> Wypełnienie - tak, leczenie kanałowe - nie (chyba, że pacjent ma nie
> skończone 18 lat).

Właśnie, znalazłam coś takiego:

http://www.dentomed.pl/?s=2&sID=84&a=4&pID=1826&comD
isp=1&comAdd=1

Czy jest gdzieś może pełny wykaz wszystkiego, co "się należy"?

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-08-25 09:43:26

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze 25-08-2008 10:43:

> Właśnie, znalazłam coś takiego:
>
> http://www.dentomed.pl/?s=2&sID=84&a=4&pID=1826&comD
isp=1&comAdd=1

> Czy jest gdzieś może pełny wykaz wszystkiego, co "się należy"?

Jest, bodajże jako rozporządzenie ministra zdrowia itd., jakiś czas temu
było to na wszystkich stronach regionalnych oddziałów NFZ, na jakie
wszedłem (sekcja 'Dla ubezpieczonych' czy może 'Dla pacjentów', nie chce
mi się tam teraz zaglądać)

9. Data: 2008-08-25 10:10:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" napisał:

> [...]
> na jakie wszedłem (sekcja 'Dla ubezpieczonych' czy może 'Dla
> pacjentów', nie chce mi się tam teraz zaglądać)

Nie dziwię się ;) Dzięki :)
Mam dziecko prawdopodobnie z perspektywami ortodontycznymi, a pensję
do dyspozycji jedną, do tego "budźetową", więc na prywatnych dochtorów
mnie nie stać...

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-08-25 10:19:06

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze 25-08-2008 12:10:

> Nie dziwię się ;) Dzięki :)
> Mam dziecko prawdopodobnie z perspektywami ortodontycznymi, a pensję
> do dyspozycji jedną, do tego "budźetową", więc na prywatnych dochtorów
> mnie nie stać...

Z orto na NFZ było (jest zapewne nadal) kiepsko - tylko aparaty ruchome
i tylko (chyba) do ukończenia 13 r.ż. A terminy, przynajmniej w moim
rejonie były dość odległe, więc lepiej zabierz się za to jak najszybciej.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
leszek.maszczyk (at) gmail com