[OT] Allegro

11. Data: 2006-02-04 13:27:03

Temat: Re: [OT] Allegro
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nastepnym razem,zanim kogos oskarzysz o kradziez,dobrze sie zastanów
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

12. Data: 2006-02-04 13:48:33

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Agatek (Bytom)
>
> "Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."

Jakos nigdy nie napisalam niczego nad czym sie nie zastanowilam.
Raczej nie oskarzam tylko stwierdzam fakt - kazda osoba, ktora sciagnela
choc jednej przeskanowany schemat jest zlodziejem - ze mna na czele - a
chodzi tylko o fakt daleko posunietem hipokryzji... Sam kradnac nie oskarzaj
i nie donos na innych zlodziei. To proste i jasne jak slonce, ale jak widac
nie dla wszystkich :D

Pozdro mimo wszystko
Weronika

13. Data: 2006-02-04 13:57:19

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weronika // rozbawiona jak nigdy //
>
>To moze tez posmiej sie ze swego "zlodziejstwa":

W tym poscie jawnie przyznajesz sie ze ukradlas zdjecia z gazety,zeby
wystawic swoje wyroby na Allegro
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.robotki-reczne&aid=34
595828 wiec czerpalas jakby nie patzrac profity finansowe ze swej
dzialalnosci a w innych postach prosisz o schematy i sama je rozsylasz (kto
bedzie chcial to znajdzie posty w archiwum) wiec moze nie czepiaj sie Agatka
i sama tez pomysl w milczeniu co wypisujesz oki?
Pusia

14. Data: 2006-02-04 14:04:25

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Agatka
> i sama tez pomysl w milczeniu co wypisujesz oki?

Czepiam sie tego, ze Dziunia pobiegla, zeby zglosic naruszenie zasad...Choc
sama zasady lamie i niczego w tym kierunku nie zmienia. Tego sie czepiam
Droga Pusiu, a nie tego czy ktos kradnie czy nie.

A z dzialalnosci nadal czerpie profity. Jak tylko zrobie sama jakas bluzke
to zmieniam zdjecie na oryginal. Reszta zdjec jest podpisana z jakiego jest
czasopisma - co zreszta kazalo mi zrobic same wydawnictwo.
I to tyle w tym temacie.

Bye.
Weronika

15. Data: 2006-02-04 17:42:42

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> HE HE HE...
>
> jeszcze kilka dni temu wrzała dyskusja o Pusi i wszstkie równo jechałyście
> osobę, która DONIOSŁA...
>
> A teraz co? No szybko biegnijcie kablować, nie bądźcie gorsze :////
> Hipokryzja niezła, nie powiem.

He? Que? Jakie kablowanie?? Naruszenie zasad allegro i grupy, tyle
wystarczy. A u Pusi jednak chodzilo o cos calkowicie innego.

16. Data: 2006-02-04 18:32:02

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czepiam sie tego, ze Dziunia pobiegla, zeby zglosic naruszenie
> zasad...Choc sama zasady lamie i niczego w tym kierunku nie zmienia. Tego
> sie czepiam Droga Pusiu, a nie tego czy ktos kradnie czy nie.

A kto droga Weroniko powiedzial że pobiegłam?????
Nie napisałam, "zgłosiłam..."

A swoją drogą, chodzi właśnie o to, że nie ma nic gorszego niż zarabianie na
kradzieży.
Akurat kilka dni temu okradziono moją trzymiesięczną córkę. Buchnęli jej
wózek. Wierzę, że gdyby nikt nie kupował kradzionych rzeczy to mniej było by
tych co kradną.
Oj, ale odpłynęłam od tematu....
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

17. Data: 2006-02-04 19:49:35

Od: "Myszka07 \(Ewelina\)" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i co???
niezawiesili aukcji!!!???
czemu???

pozdrawiam
Myszka07

18. Data: 2006-02-04 21:37:26

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

From: "MatiBaliNati" <>
> He? Que? Jakie kablowanie?? Naruszenie zasad allegro i grupy, tyle
> wystarczy. A u Pusi jednak chodzilo o cos calkowicie innego.

Czy ktoś mógłby mnie oświecić, o jakie zasady grupy chodzi?
Jandulka

19. Data: 2006-02-04 22:58:06

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaSz napisał(a):
> Same zobaczcie:

A ja napisalam do tej osoby z zapytaniem, czy ma prawa autorskie lub
oficjalna zgode autorow do rozprowadzania tych wzorow oraz programu do
sporzadzania schematow,czy sa to schematy publikowane w internecie
przez firmy zajmujace sie tworzeniem schematow jako free, czy tez
pochodza ze zbiorow internetowych szperaczy.
Dostalam odpowiedz, ze programy sa Freeware, czesc wzorow jest autorstwa
sprzedajacego(i za te wzory jest oplata), reszta dostepna w internecie
jako free.
Same ocence.
Grazyna

20. Data: 2006-02-05 09:03:09

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dostalam odpowiedz, ze programy sa Freeware, czesc wzorow jest autorstwa
> sprzedajacego(i za te wzory jest oplata), reszta dostepna w internecie

To jakos nie widzi mi sie aby ta gejsza czy obrazek lanarte były free..
szkoda słów..

Poszukiwane igły tkackie do gobelinów
[xxx] poszukuję elfów
szydelko-jaka wloczka