OT-Bez komentarza?

1. Data: 2005-12-08 18:04:10

Temat: OT-Bez komentarza?
Od: "E." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ziza.ru/2005/12/06/mozhet-na-edu-im-skinemsya
.html

2. Data: 2005-12-08 19:01:12

Temat: Re: OT-Bez komentarza?
Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie ma o czym pisać, po prostu koszmar.

3. Data: 2005-12-08 19:06:58

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://ziza.ru/2005/12/06/mozhet-na-edu-im-skinemsya
.html

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Wstrząsające!!! Przerażające!! Zatrudnianie tak wyglądających modelek
powinno być karalne.
Dorota (Wrocław)

4. Data: 2005-12-08 19:19:43

Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

moj tato zawsze mi powtarza "chlop nie pies na kosci nie poleci". Ma chlop
racje....
Marta

5. Data: 2005-12-08 19:31:34

Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny kochane
Troszke sie wtrace. Nie wpadajcie w panike bo to zwykly fotomontaz:)
Pozdroweiania
Misia

6. Data: 2005-12-08 20:14:42

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia napisał(a):
> Dziewczyny kochane
> Troszke sie wtrace. Nie wpadajcie w panike bo to zwykly fotomontaz:)

Raczej nie. Widziałam niektóre z nich juz na innych fotkach. Ot -
przerażająca anoreksja.

Eulalka

7. Data: 2005-12-08 21:37:48

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i pomysleć,że dzisiaj miałam kłopot z kupieniem płaszcza, bo panie w sklepach
patrzyły na mnie jak na wariatkę, bo wg nich duzy rozmiar to jest 44 i TAKICH
jak mój nigdy na czy nie widziały. Pocieszyłam się patrząc na te zdjęcia...
choćbym sie miała kocem na dwór owijać to i tak wole siebie :-)

8. Data: 2005-12-08 21:54:29

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie... Mysle, ze patrzac na te fotki mozna sie pozbyc kompleksow
zwiazanych z nadwaga :-) Bo chyba jednak lepiej miec troche za dużo tu i
ówdzie niz mieć taaaaakie braki...
A tak serio - temat powazny. I zgadzam sie, że zatrudnianie takich modelek
jest wręcz niemoralne. Szczupła modelka jest śliczna , ale przerażliwie
chuda chyba nikogo nie zachęci do prezentowanych strojów - nawet
najpiękniejszych...Takie osoby należy leczyć, dla ich dobra - a nie
eksponować w celach marketingowych (?)...właściwie nie wiem, w jakim celu...
POzdrawiam
Agnieszka

9. Data: 2005-12-08 23:15:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Raczej nie. Widziałam niektóre z nich juz na innych fotkach. Ot -
> przerażająca anoreksja.

Fotomontaz. Jedynie 4 i 6 zdjecie jest prawdziwe.

Zazula

10. Data: 2005-12-09 08:54:16

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. <e...@g...pl> napisał(a):

> http://ziza.ru/2005/12/06/mozhet-na-edu-im-skinemsya
.html

Wiecie, co najbardziej mnie przeraża? To, że w dzisiejszym świecie można na
wszystkim robić pieniądze - na braku estetyki, na śmierci, na sensacji z
chorego ciała. Brak etyki i moralne dno. Ze strachem myślę w jaki świat
wchodzą i jak mają się w nim znaleźć dzieci, które teraz są małe, łakną bajek
i miłości. Z przyrodzoną rodzajowi ludzkiemu dziecięcą ufnością wyglądają na
świat zza ciepłej szyby. A tam paczący je wieczny bazar...
> OLUSIA

koraliki - szklo weneckie
[szydelko] "Ubranka" na Bombki
OT witraz