[OT] Ceny w Czechach

1. Data: 2002-05-08 05:44:49

Temat: [OT] Ceny w Czechach
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Na wstępie przepraszam, ze albo nabieram wody w tzw. twarz, albo jak sie
odzywam to OT, ale potrzebuje pomocy a wiem, ze bywacie w roznych stronach
Europy, wiec i Czechy tez pewnie troche znacie.
Chcialabym sie dowiedziec jaka moze byc sensowna cena za wyzywienie w
czeskim pensjonacie i czy np. kwota 350 koron czeskich za calodzienne
wyzywienie jest wlasciwa czy urwana z ksiezyca.

z gory wielkie dzieki i serdeczne pozdrowienia
Basia

1. Data: 2002-05-08 06:05:48

Temat: Re: [OT] Ceny w Czechach
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Ostatnio bylam w Czechach i cena w zwyklym aczkolwiek
ladnym pensjonacie z wyzywieniem wynosila 250 koron w innym 270
mysle ze 350 to troche duzo jak na Czechy, mozna znalezc tansze
lub po prostu tak jak moja ekipa znalezlismy nocleg za 160-200 koron
i objadalismy sie w tanich restauracjach obiad kosztowal ok 100 koron
w tym duzy talez drugiego dania polecam smazony syr !!! ))))) amerycke
brambory do tego sok i lody )))))))))), w wiekszosci pensjonatow sa kuchnie

Pozdrawiam
Bogusia

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abadrt$7t7$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-05-08 06:46:14

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówcie mówcie!! W tym roku planuje urlop właśnie w Czechach ( Morawy) i wszelkie
informacje są bezcenne, na razie mam tylko jedną : Frankowka, znakomite
morawskie czerwone wino.Qd

1. Data: 2002-05-08 11:25:26

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik qd <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Mówcie mówcie!! W tym roku planuje urlop właśnie w Czechach ( Morawy) i
wszelkie
> informacje są bezcenne, na razie mam tylko jedną : Frankowka, znakomite
> morawskie czerwone wino.Qd

Polecam smazony syr, smazony twarozek no i oczywiscie knedliki z
gulaszem ))))
i do tego prawdziwe czeskie piwko za jedyne 11 koron )))))

1. Data: 2002-05-08 12:38:51

Od: "Maciek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam Becherowkę i polewkę. Za 100 koron w dobrej restauracji masz
obiad z zupą(polevką) , drugie danie, 1 piwo, lody w pucharku, i 50ml.
becherowki albo absyntu....
PS. Byłem w Czechach na sylwestra.
Ale nie liczcie na takie ceny np. w centrum Pragi. Ale w małej
"turystycznej" miejscowości to norma

--
Pozdrawiam Maciek

Zapraszam do odwiedzania serwisów:
www.pol1.pl
www.mkcafesailingteam.pl

1. Data: 2002-05-09 09:37:52

Temat: Re: [OT] Ceny w Czechach i w Chorwacji
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak jest w Chorwacji?

Jader

1. Data: 2002-05-09 11:22:55

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> wrote:

>A jak jest w Chorwacji?
>
>Jader

..ale konkretnie co....?

Na hotele sie nie znam ale o jedzeniu dluuuuuuugo mozemy
pomailowac.........

:)

AgataW.

1. Data: 2002-05-09 11:24:38

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote:
> Na hotele sie nie znam ale o jedzeniu dluuuuuuugo mozemy
>pomailowac.........

znaczy o cenach : produktow normalnych, owocow,warzyw,alkoholi
i dan w restauracjach..........Co, gdzie i czego nie....!

AgataW

1. Data: 2002-05-09 11:57:56

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci

> znaczy o cenach : produktow normalnych, owocow,warzyw,alkoholi
> i dan w restauracjach..........Co, gdzie i czego nie....!

No wlasnie. Zapowiadaja mi sie wakacje w Chorwacji i interesuje mnie
wszystko. Zwlaszcza, ze jedziemy "na dziko" z zalozeniem zmiany miejsc
pobytu w miare checi/potrzeb.

Jader

1. Data: 2002-05-09 12:27:48

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> wrote:
>No wlasnie. Zapowiadaja mi sie wakacje w Chorwacji i interesuje mnie
>wszystko. Zwlaszcza, ze jedziemy "na dziko" z zalozeniem zmiany miejsc
>pobytu w miare checi/potrzeb.

..moja krew.......dobra przechodze na kanal prywatny.........:)

AgataW.

Re: ciasto bez mleka- pomozcie
Szczaw
Re: kuchenka mikrofalowa
Re: Muzyka sprzyja gotowaniu?
Re: Sałatka Miłosna z Okiem Godzilli (P)