Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: (OT) Czy pieprzyki na skore nie sa naturalnymi receptorami organizmu i ich usuwanie grozi zgonem ? Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

Data: 2001-04-14 21:46:31
Temat: Re: (OT) Czy pieprzyki na skore nie sa naturalnymi receptorami organizmu i ich usuwanie grozi zgonem ? Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Blade Runner wrote:

> Gubisz sie...

> Aha, to mamy juz dwie medycyny.
Co najmniej dwie.

A ja to czym mam byc? Humanista, czy
> sprzedawca uslug?
No wlasnie na tym polega dylemat osob uprawiajacych zawody medyczne.

> A moze ten humanizm ma byc wliczony w usluge.
To juz twoj wybor i efekt wychowania.

Wolisz
> usmiech szczery, czy profesjonalny.

Wole zrezygnowac z uslugi.

Czy Ty czytasz, to co piszesz?
> (plagiat).
Ja czytam. Ale sam chyba nie bo bys to skasowal gdybys czytal.

> Wiesz co, mam troche dosyc Twoich obsesji, pozornej logiki i wycieczek
> osobistych
>
> Konczmy to...
Your choice.