OT Dalsze losy Julci

1. Data: 2007-05-04 11:19:36

Temat: OT Dalsze losy Julci
Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Informuje że w dniu 05.05.2007.r o godz.19,45, będzie program w "Uwadze" na
TVN o Julci Salamon.
http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewt
opic&t=21147

2. Data: 2007-05-04 22:47:55

Temat: Re: OT Dalsze losy Julci
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yuras" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> Informuje że w dniu 05.05.2007.r o godz.19,45, będzie program w "Uwadze"
> [...]

poszlo

h.

3. Data: 2007-05-05 14:12:02

Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "yuras" <p...@g...com> napisał w wiadomości
opic&t=21147

> poszlo

Już wysłałaś pieniądze na konto? Szybcy są niektórzy.

MK

4. Data: 2007-05-05 14:22:46

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sanctum Officium" <k...@g...pl> napisał w

> Już wysłałaś pieniądze na konto? Szybcy są niektórzy.

jak postanowie, to robie, jest dlugi weekend, mozna zrobic cos dobrego.
(abstrahujac, ze na takie rzeczy powinny isc nasze podatki) potem praca i
mozna zapomniec...

h.

5. Data: 2007-05-05 19:54:13

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> jak postanowie, to robie, jest dlugi weekend, mozna zrobic cos dobrego.
> (abstrahujac, ze na takie rzeczy powinny isc nasze podatki) potem praca i
> mozna zapomniec...
Serce rosnie ze sa tacy ludzie.
Pozdrawiam
juras

6. Data: 2007-05-05 22:27:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@g...com> wrote in message

> Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Serce rosnie ze sa tacy ludzie.
> Pozdrawiam
> juras

Skała Tarpejska.

7. Data: 2007-05-05 22:49:30

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości >> > jak
postanowie, to robie, jest dlugi weekend, mozna zrobic cos dobrego.

> Skała Tarpejska.

jestes niesmaczny ze swoim belkotem w takim watku
Wplac, to pogadamy

h.

8. Data: 2007-05-05 23:08:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> jestes niesmaczny ze swoim belkotem w takim watku
> Wplac, to pogadamy

Napisałem prawdę. Nic nie będę wpłacał - ale też nie zmieniałbym postów na
inne tak jak ty to zrobiłaś.

9. Data: 2007-05-06 10:02:46

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> Napisałem prawdę. Nic nie będę wpłacał - ale też nie zmieniałbym postów na
> inne tak jak ty to zrobiłaś.

Tylko glupi jestes i nie zabieraj głosu w sprawach na ktorych sie nie znasz.
Na gotowaniu zreszta tez, poziom "czworakow".O tej skale tarpejskiej to tez
cos bredzisz ,wystarczy w google wpisac i juz sie wie ze"... TARPEJSKA SKAŁA
skaliste zbocze na Kapitolu w Rzymie, z którego w starożytności strącano
przestępców, m.in. zdrajców; nazwana imieniem legendarnej westalki Tarpei,
która wejście na Kapitol zdradziła Sabinom oblegającym Rzym..."

10. Data: 2007-05-06 10:09:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestępców, m.in. zdrajców; nazwana imieniem legendarnej westalki Tarpei,
> która wejście na Kapitol zdradziła Sabinom oblegającym Rzym..."

Nie jestem specjalistą w historii - moja wiedza jest stara w tym
względzie ma ponad 40 lat, więc nie zawracaj mi dupy. Nie mam ochoty
dyskutowac przy jedzeniu o sprawach bardzo smutnych.
Z gotowaniem - quod libet - to co lubię - a jest tego dużo - umiem
gotować perfekcyjnie - nie muszę nikogo epatować w telewizorni czymś, co
jest rzadko kiedy zjadliwe...

Sansa lub pomace do smazenia?
Zapraszam
Tanie soki z supermarketow