[OT] Do Krakowianek - piatkowe spotkanie

1. Data: 2003-12-09 15:21:00

Temat: [OT] Do Krakowianek - piatkowe spotkanie
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze czas i miejsce spotkania nie uleglo zmianie?

skrzacik

1. Data: 2003-12-09 16:55:29

Temat: Re: [OT] Do Krakowianek - piatkowe spotkanie
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:
> Mam nadzieje, ze czas i miejsce spotkania nie uleglo zmianie?
>
> skrzacik

jasne ze nie...
ale wyslalam do Kanady prawie wszystko, reszta wisi na choince w
przedszkolu i nie bardzo mam sie czym chwalic...no chyba ze szopka do
tego czasu powstanie...
najwyzej mnie sobie poogladacie, hi, hi, hi
czekam na piatek
Ewa

1. Data: 2003-12-09 18:24:09

Od: "Agnieszka z Krakowa" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> tego czasu powstanie...
> najwyzej mnie sobie poogladacie, hi, hi, hi

To bedziemy we dwie, ktore nie maja sie czym pochwalic ;-). Ja jestem
poczatkujaca robotkowiczka, wiec niezbyt duzo zrobilam. Przyjde w dzierganym
na drutach szaliku, ale to wszystko. Musialabym zabrac czapke mojemu
chlopakowi i jeszcze by zamarzl biedaczysko :-)
I chetnie sobie Ciebie poogladam :-)

Agnieszka (Kraków)

1. Data: 2003-12-10 09:57:56

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja przegapiłam chyba posta :(:(
Możecie powtórzyć gdzie i o której będzie spotkanko??

Roztrzepana Aneczka

1. Data: 2003-12-10 10:08:28

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:
> A ja przegapiłam chyba posta :(:(
> Możecie powtórzyć gdzie i o której będzie spotkanko??
>
> Roztrzepana Aneczka

piatek 12-ego od godziny 17-tej w Kolanku na Jozefa (Kazimierz)
obecnosc obowiazkowa, zwolnienia lekarskie i zaswiadczenia od
pracodawcow, mezow, narzeczonych i chlopakow nie beda uwzgledniane
;-)
pozdrawiam
Ewa
gdzies tam bylo jeszcze napisane Jozefa ile... 6,9,8, nie pamietam

1. Data: 2003-12-10 10:22:04

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------
czesc moich wyrobow tez juz sie rozeszla po swiecie, wiec sie nie przejmuj
:)
--------------
--------------
z przyjemnoscia pogladam sobie twoje oblicze!
--------------
> [...]
> na drutach szaliku, ale to wszystko. Musialabym zabrac czapke mojemu
> chlopakowi i jeszcze by zamarzl biedaczysko :-)
-------------
usmialam sie z tego rozbierania chlopaka :)
prosze o wyrozumialosc, albowiem iz pokaze sie dopiero w okolicach 18
mam nadzieje, ze rozpoznam was po pracowitym robotkowaniu

skrzacik

1. Data: 2003-12-10 12:09:14

Od: "snbid" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> usmialam sie z tego rozbierania chlopaka :)
> prosze o wyrozumialosc, albowiem iz pokaze sie dopiero w okolicach 18
> mam nadzieje, ze rozpoznam was po pracowitym robotkowaniu
>
> skrzacik

Jak mi sie uda, to wpadne, znaczy sie postaram sie :)

sekutnica

1. Data: 2003-12-10 12:35:02

Od: "a&e" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> piatek 12-ego od godziny 17-tej w Kolanku na Jozefa (Kazimierz)

> gdzies tam bylo jeszcze napisane Jozefa ile... 6,9,8, nie pamietam

sprawdzilam, Kolanko nr 6, ul. Jozefa 17
czekamy
Ewa

1. Data: 2003-12-10 13:56:16

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> prosze o wyrozumialosc, albowiem iz pokaze sie dopiero w okolicach 18
> mam nadzieje, ze rozpoznam was po pracowitym robotkowaniu

Ja też na 17 nie mam szans dotrzeć, ale mam nadzieję, ze nie skończycie
zbyt szybko i ok. 18-19 jeszcze będziecie... ALe będę się starać jak
najszybciej, obiecuję :):):)
Aneczka

1. Data: 2003-12-10 14:03:58

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też na 17 nie mam szans dotrzeć,

ale przyjdzie ktos na 17-ta? czy sama mam sie produkowac
"przechodniom"???????????
bo moze jednak lepiej sie spoznic....
;-)
Ewa