[OT] Doradzcie

1. Data: 2005-11-09 21:24:43

Temat: [OT] Doradzcie
Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko, nie jest ono związane z forum, ale wiem, że na Was mogę
liczyć ;). Poprosiłam znajomą, która maluje, żeby namalowała mi słoneczniki -
wymiary 50 x 70 cm. Ona top maluje kredkami świecowymi na brystolu, przy umowie
wstępnej umawiałyśmy się, że niewiele będzie to kosztowało. Po namalowaniu
powiedziała , że jej mam zapłacić 100 zł i sama oprawić sobie obraz w antyramę.
Czy nie uważacie , że przesadziła z ta ceną, a może to ja się nie znam i
rękodzieło ma taką cenę. Ale przecież nasze robótki robi się o wiele dłużej, a
nikt by nam nie zwrócił kosztów naszej pracy.
Pozdrawiam Baśka

2. Data: 2005-11-09 22:42:04

Temat: Re: [OT] Doradzcie
Od: "doona" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Basiu. Właściwie to ja się na tym nie znam, decyzję i tak będziesz
musiała podjąć sama, ale podam Ci moje spostrzeżenia z forum i z allegro.
Cenę tych słoneczników mogłabym porównać do ręcznie malowanego anioła
na desce, czy na sklejce, taka wycięta z deski postać wielkości ok 1 metra
lub 1,20 na ok 20,00 cm., pięknie malowane - każdy inny-które widziałam na
allegro, albo na Swistaku, podobały się nie tylko mnie, były licytowane i
sprzedawane za ok. 120,00 zł. Najlepiej, gdybyś sama zobaczyła i porównała
materiał i wkład pracy. Ja to widziałam w wakacje, ale ta Pani chyba cały
czas to robi i sprzedaje, one są pokazane na zdjęciach w nowoczesnych
wnętrzach. Wejdź na www.swistak.pl i później na "dom i ogród', wnętrza i
sztuka. Sorry, ale chyba linki mi się nie robią, więc musisz kopiować stronę.
Mogą być też na allegro. Na allegro zauważyłam, że za złotówkę to każdy by
kupił, a przecież kosztuje materiał i często mozolna praca. Pooglądaj sobie
każde rękodzieło w obu tych sklepach, coś dla porównania na pewno znajdziesz.
Obrazy też tam są. Na forum był kiedyś wątek "ile wziąć za zrobienie swetra?"
Ktoś powiedział, że powinno się brać 100,00 zł za 1 metr kwadratowy, a ktoś
inny wziął 50,00 zł. za całość, i marudzono jej, że drogo. Cena jest jedna,
tylko są dwie strony: jedna tę cenę bierze, a druga daje. I tu są właśnie te
różne punkty widzenia. Jeżeli chodzi o oprawienie obrazu, który to masz sama
zrobić, to też wyczytałam na tym forum, że oprawienie kosztuje czasami 80-
100 zł. Ktoś poradził, żeby kupić w super-hiper-markecie jakąś reprodukcję,
bywają po ok 15 zł., i włożyć w tę ramę swój obraz, tylko najpierw
sprawdzić, czy się da. Wiem, że Ci nie pomogłam, ale może rozjaśniłam pogląd?
Życzę Ci dobrej, Twojej i przemyślanej decyzji. Hanka.

3. Data: 2005-11-09 23:06:39

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze nie warto kierowac sie cenami na Allegro.. jak kazdy wie ceny
rekodziela sa tam piekielnie zanizane, wrecz smieszne.
Tak prywatnie mysle, ze 100zl za taki obraz to naprawde niewiele //
materialy, czas, wlozone serce i talent przede wszystkim //

Pzdr
Weronika

4. Data: 2005-11-10 16:59:49

Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam, na pewno dało mi to wiele do myślenia ;) . Pozdrawiam Baśka

pilnie poszukuje
154 strony xxx
Re:Powitanko
i tutaj xxx