[OT] Gratulacje dla Honorka

1. Data: 2006-02-09 09:09:57

Temat: [OT] Gratulacje dla Honorka
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w nocy dostałam od naszego Honorka (Honoraty) SMS z bardzo miłą
wiadomością:
"Dnia 08.02.06 o godz. 23.20 urodził się nasz Zbysio!. 54 cm i 3540g
najsłodszego szczęścia..."

W związku z tym wspaniałym wydarzeniem, składam gratulacje młodym rodzicom i
życzę im dużo wytrwałości w wychowaniu synka.

Honorata
Dziunia

2. Data: 2006-02-09 09:28:57

Temat: Re: [OT] Gratulacje dla Honorka
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W związku z tym wspaniałym wydarzeniem, składam gratulacje młodym rodzicom i
> życzę im dużo wytrwałości w wychowaniu synka.

============================
I ja też i ja też dołączam do życzeń dla młodej mamy, tatusia i oczywiście
nowego bobaska. Niech rośnie zdorowo, przynosi radość, szczęście i miłość
całej Honorkowej rodzince, Gosewa.

3. Data: 2006-02-09 09:35:29

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosewa napisał:

> [...]
> nowego bobaska. Niech rośnie zdorowo, przynosi radość, szczęście i miłość

I ja dołączam się do gratulacji.
Pozdrawiam
Pszczółka

4. Data: 2006-02-09 10:02:12

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W związku z tym wspaniałym wydarzeniem, składam gratulacje młodym rodzicom
> i życzę im dużo wytrwałości w wychowaniu synka.

Duzo zdrowa i wszelkiej polmyslnosci dla Synka i Rodzicow.

'ciocia' skrzacik

5. Data: 2006-02-09 10:11:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:
> Dziś w nocy dostałam od naszego Honorka (Honoraty) SMS z bardzo miłą
> wiadomością:
> "Dnia 08.02.06 o godz. 23.20 urodził się nasz Zbysio!. 54 cm i 3540g
> najsłodszego szczęścia..."

Cierpliwości w wychowaniu i radosci z pociechy życzę.

Pozdrawiam
`Bea

6. Data: 2006-02-09 10:13:33

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W związku z tym wspaniałym wydarzeniem, składam gratulacje młodym rodzicom
> i życzę im dużo wytrwałości w wychowaniu synka.

Serdeczne gratulacje! Będzie dla kogo dłubać ładne rzeczy...
Pozdrawiam,
Joe

7. Data: 2006-02-09 10:29:00

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziunia napisał:
> [...]
>
> W związku z tym wspaniałym wydarzeniem, składam gratulacje młodym rodzicom i
> życzę im dużo wytrwałości w wychowaniu synka.

Gratulacje!
Duzo zdrowia i pociechy z siebie nawzajem!

--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

8. Data: 2006-02-09 14:57:30

Temat: Gratulacje dla Honorka
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo dużo zdrówka dla całej nowej pełnej rodzinki.
Ania Rydzyńska Gdynia.

9. Data: 2006-02-09 15:06:30

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Gratulacje, alez nam grupka sie rozrasta

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

10. Data: 2006-02-09 17:59:05

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomością:
> "Dnia 08.02.06 o godz. 23.20 urodził się nasz Zbysio!. 54 cm i 3540g

I ja również gratuluje, zdrówka dla dzidziusia i mamusi, oraz pociechy i
wypoczynku.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o