[OT] [GwK] woreczki strunowe

1. Data: 2006-09-06 07:38:00

Temat: [OT] [GwK] woreczki strunowe
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głównie do dziewczyn z Krakowa.
Gdzie można kupić woreczki strunowe, małe (takie około5-6cm) w ilości trochę
hurtowej, około 50-100 sztuk??
I ile taka przyjemność kosztuje??

pzdr.
Dodo

It has removed 681 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

2. Data: 2006-09-06 07:46:34

Temat: Re: [OT] [GwK] woreczki strunowe
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo napisał(a):
> Głównie do dziewczyn z Krakowa.
> Gdzie można kupić woreczki strunowe, małe (takie około5-6cm) w ilości trochę
> hurtowej, około 50-100 sztuk??
> I ile taka przyjemność kosztuje??

Nie wiem, gdzie w Krakowie, ale są na Allegro. 50 szt (może 100, nie
pamiętam) kosztuje ok 2 zł. + koszty przesyłki.

Marzena

3. Data: 2006-09-06 08:46:24

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:edluhp$kpi$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie wiem, gdzie w Krakowie, ale są na Allegro. 50 szt (może 100, nie
> pamiętam) kosztuje ok 2 zł. + koszty przesyłki.

dzięki - lecę szukać , co prawda ja mało allegrowa jestem, ale może czas się
przełamać

4. Data: 2006-09-06 08:59:47

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dzięki - lecę szukać , co prawda ja mało allegrowa jestem, ale może czas
> się przełamać

Potwierdzam, ja też kupowałam takie woreczki na Allegro - są super do
przechowywania muliny :)

Kasia

5. Data: 2006-09-06 09:02:53

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie wiem, gdzie w Krakowie, ale są na Allegro. 50 szt (może 100, nie
> pamiętam) kosztuje ok 2 zł. + koszty przesyłki.

No faktyczie są - ale cena mnie zabiła ;-)))))))

więcej za przesyłkę niż za towar hihi
super - spodziewałam się większej kwoty

pzdr. Dodo

ciągle czekam - moze wiecie gdzie w Kraku kupić to juz bym dzisiaj
pokleciała

d.

6. Data: 2006-09-06 09:09:15

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Potwierdzam, ja też kupowałam takie woreczki na Allegro - są super do
> [...]

Właśnie do tego potrzebuję , a raczej na resztki muliny. Normalnie mam
nawinięta na tekturki ale te końcówki mnie męczą - ich nawijanie . I tak
pomyślałam że to dobry pomysł

7. Data: 2006-09-06 09:17:59

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo napisał(a):
> Właśnie do tego potrzebuję , a raczej na resztki muliny. Normalnie mam
> nawinięta na tekturki ale te końcówki mnie męczą - ich nawijanie . I tak
> pomyślałam że to dobry pomysł

Ja końcówki zakładam na tekturkę z dziurkami (zrobionymi dziurkaczem, w
rzędzie) - tak jak mulina jest założona w zestawach do haftu :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

8. Data: 2006-09-06 09:53:58

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, że w MAKRO są do kupenia takie woreczki, więc jeżeli masz makro w
Krakowie to pewnie tam są, popytaj też w dużych papierniczych, lub w
hurtowniach z art. biurowymi

9. Data: 2006-09-06 10:16:16

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja końcówki zakładam na tekturkę z dziurkami (zrobionymi dziurkaczem, w
> rzędzie) - tak jak mulina jest założona w zestawach do haftu :)

To u mnie się nie sprawdziło ;-( próbowałam

10. Data: 2006-09-06 10:17:19

Temat: Re: [GwK] woreczki strunowe
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item123650289_super_tanio_wore
czki_strunowe_40x60_1000szt_f_vat.html#photo
a cena przesyłki zalezy od wagi do 350g. 5zł.

prosze o opinię
Włóczka - desperacja
czy ktos widzial takie ramki?
xxx narodziny dziecka...