(OT) Janusz Lepionko

1. Data: 2006-06-17 04:15:17

Temat: (OT) Janusz Lepionko
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez sie pobawilem w detektywa zlosliwy internetowy optysekciarzu i klamco.

Ciekawe masz dosie internetowe kolezko Gola....

Ty tez pracujesz w usenecje jak twoi "kumple"???

No kurna ale banda.......hehehehehe

From: Janusz Lepionko <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.matematyka
Subject: Re: Problem, liczby zespolone...
To: p...@k...p.lodz.pl
Date: Tue, 14 Feb 2006 02:06:33 CST

2. Data: 2006-06-17 04:23:28

Temat: Re: (OT) Janusz Lepionko
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

A dlaczego to Lepionko........korzystacie az z tylu serwerow??
Taki prikaz wy imiejetie???........Charoszuju rabotu wy
imiejeteie....Da????......hehehehehehehe

Jeff:))))))

3. Data: 2006-06-17 05:59:41

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Lepionko o tobie tez chyba napiszemy do prrrrooookuuurratora RP....hehehehehe

4. Data: 2006-06-17 06:30:25

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Lepionko???... a ten dr.n.med. Aleksander Grigoriew to kumpel tego.... no
wiesz ..noooo..tego Chudowa Igora ktory tez sie odchudzal??? hmm.... ale
ciekawe dlaczego nie dieta Atkinsa.???..hehehehe

5. Data: 2006-06-17 06:36:25

Od: "Halinka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiesz ..noooo..tego Chudowa Igora ktory tez sie odchudzal??? hmm.... ale
> ciekawe dlaczego nie dieta Atkinsa.???..hehehehe

Odpuść sobie człowieku, bo to już żenujące się robi. Po cholerę chcesz coś komuś
udowadniać? Ludzie mają swoje rozumy, kto chce niech wierzy, kto nie chce temu
nie pomogą tutaj twoje wywody. Wyjdź na słoneczko, podlej trawnik, pobaw się z
psem...

Hlnk

6. Data: 2006-06-17 06:50:17

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka <s...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> nie pomogą tutaj twoje wywody. Wyjdź na słoneczko, podlej trawnik, pobaw się z

To co ? Nie pozwolisz mi sie tutaj niczego dowiedziec? A dlaczego mam sobie
niby odpuscic? Bo ty tak chcesz?
A moze ty mi wytlumaczysz dlaczego wczesniej nic cie tutaj nie zenowalo??

Dla ciebie to wszystko tez jest normalne?

Bo dla mnie niestety nie .....A na sloneczko to ty idz i podlej trawniki i nie
czytaj tego co pisze, bo nikt cie do tego przeciez nie zmusza.

7. Data: 2006-06-17 07:51:07

Od: "Halinka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co ? Nie pozwolisz mi sie tutaj niczego dowiedziec? A dlaczego mam sobie
> niby odpuscic? Bo ty tak chcesz?

Zaraz? Ale czego się chcesz tutaj dowiedzieć? Bo ja widze tylko ciągłe ataki z
twojej strony. W ten sposób zdobywasz wiedzę?
A może grzebanie po necie i szukanie IP to dla Ciebie sposób na zdobywanie
wiedzy? Ale jakiej? Polecam inne grupy np. ms-news.pl.windowsxp

> A moze ty mi wytlumaczysz dlaczego wczesniej nic cie tutaj nie zenowalo??

:)) Nawet nie wiesz jak bardzo wkurzają mnie osoby pokroju Krystyny*opty* (czy
jak jej tam). Ale niech sobie kobita pogada, tyle jej zostało. I co z tego?
Niech sobie pisze co jej się podoba, w końcu jesteśmy istotami rozumnymi. Mam ją
atakować za każdy post? Wiesz przecież , że plama z tłuszczu jest trudna do
usunięcia :))

> Dla ciebie to wszystko tez jest normalne?

Dla mnie normalne jest to jak ja postępuję i jak uważam za optymalne (a tfu) dla
mnie. Ktoś ma ochotę pogdakać niech gdaka, tyle jego. Nie jest moim celem kogoś
ustawiać.

> Bo dla mnie niestety nie .....A na sloneczko to ty idz i podlej trawniki i nie
> czytaj tego co pisze, bo nikt cie do tego przeciez nie zmusza.

Nie zauważyłeś biedny człowieku, że Ciebie już nikt nie czyta?
Moje trawniki są podlane, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie wolę to zrobić niż
nos do monitora przykleić i się ślinić, że odkryłam kolejny IP z którego ktoś
tam coś napisał. Odpuść człowieku, odpuść...

Hlnk

8. Data: 2006-06-17 08:19:00

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka <s...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> A może grzebanie po necie i szukanie IP to dla Ciebie sposób na zdobywanie
> wiedzy? Ale jakiej? Polecam inne grupy np. ms-news.pl.windowsxp

Ty sie dobrze czujesz? A gdzie ja kogos pierwszy atakowalem?
To ja zaczalem TEZ pierwszy szukac po necie IP?????? zobacz sobie co ten
Lepionko zrobil?
Co ty pierniczysz???

A ty jesli ktos by ci naublizal bezpodstawnie, to odpuscilabys ? Nie mysle, bo
nawet teraz udzieLasz mi rad o ktore ja cie nie prosze i kilka razy tutaj
tez ustawialas innych ludzi tylko dlatego, ze ich teksty ci sie nie podobaly.

> [...]
> atakować za każdy post? Wiesz przecież , że plama z tłuszczu jest trudna do

Ty tez nie znasz pewnych spraw zwiazanych z optymalnymi, ja mam szereg
materialow na ten temat i to nie jest taka blacha sprawa jakby ci sie moze
wydawalo.

Osobiscie potrzebuje pewnych materialow i musze je koniecznie zdobyc.
Nie moge ci dokladnie wytlumaczyc tego piszac na tej grupie.

Myslisz, ze mi to sprawia przyjemnosc narazac sie na te chamskie ataki??

> [...]
>
> ustawiać.

> Nie zauważyłeś biedny człowieku, że Ciebie już nikt nie czyta?

Dlaczego w ten wlasnie sposob do mnie piszesz?? Ja wcale nie jestm biedny, to
raczej ty jestes wyjatkowo biedna skoro niczego nie zrozumialas. Czy ciebie
tez juz kompletna znieczulica opanowala?

Jak to nikt mnie nie czyta? A ty co teraz robisz?:)

> Moje trawniki są podlane, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie wolę to zrobić niż
> nos do monitora przykleić i się ślinić, że odkryłam kolejny IP z którego ktoś
> tam coś napisał. Odpuść człowieku, odpuść...

Moje tez sa podlane, a psa tak jak ty nie mam:)
Kiedys mialem pekinczyka, zyl 16 lat.Kiedy umarl byla tragedia. terazuz sie
boje miec psa.

No wiec teraz to ty przestan sie slinic i odklej sie od monitora oraz odpusc
sobie.
Nie wiem czy zauwazylas ale moj post mial znaczek OT i nie musialas na niego
odpowiadac.

A co slychac na Gornym Slasku? Kiedys tam mieszkalem:) A ty w ktorym miescie
tam mieszkasz?

Jeff

9. Data: 2006-06-17 08:39:48

Od: "Halinka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Ty sie dobrze czujesz? A gdzie ja kogos pierwszy atakowalem?
> To ja zaczalem TEZ pierwszy szukac po necie IP?????? zobacz sobie co ten
> Lepionko zrobil?
> Co ty pierniczysz???

Przepraszam, ale ile Ty masz lat?

[...]
> [...]
>
> Osobiscie potrzebuje pewnych materialow i musze je koniecznie zdobyc.
> Nie moge ci dokladnie wytlumaczyc tego piszac na tej grupie.

Ojej, biedactwo. Trochę się mylisz, bo o diecie optymalnej mam większe pojęcie
niż myślisz.
Na własnej skórze doświadczyłam jak bardzo jest to szkodliwy sposób odżywiania.
I kilka osób w rodzinie.

[...]
> Myslisz, ze mi to sprawia przyjemnosc narazac sie na te chamskie ataki??

Nie ma skutku bez przyczyny

[...]
> [...]
> tez juz kompletna znieczulica opanowala?
>
> Jak to nikt mnie nie czyta? A ty co teraz robisz?:)

Niedługo i mnie nie będzie

> Moje tez sa podlane, a psa tak jak ty nie mam:)
> Kiedys mialem pekinczyka, zyl 16 lat.Kiedy umarl byla tragedia. terazuz sie
> boje miec psa.

Źle zrobiłeś wywiad. Psa ma, bernardynkę. Dziękuję, ma się całkiem dobrze ;)

> No wiec teraz to ty przestan sie slinic i odklej sie od monitora oraz odpusc
> sobie.

Nie, Ty naprawdę jesteś żałosny.

> Nie wiem czy zauwazylas ale moj post mial znaczek OT i nie musialas na niego
> odpowiadac.

Co ma OT do tego? Piszesz na grupę, a grupa to nie twój prywatny folwark. Mogę
odpisać jeśli mam taką ochotę.

[...]
> A co slychac na Gornym Slasku? Kiedys tam mieszkalem:) A ty w ktorym miescie
> tam mieszkasz?

To Ty drogi Watsonie tego jeszcze nie wiesz?

Hlnk

10. Data: 2006-06-17 09:03:07

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka <s...@b...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przepraszam, ale ile Ty masz lat?

Sorry, ale co to ma do rzeczy? Ejze, czy ty przypadkiem nie uwazasz ze np.
gdybym byl starszym czlowiekiem to powinno mi wszystko zwisac, bo to jest w/g
ciebie objaw doroslosci i dojrzalosci?

> [...]
> niż myślisz.
> Na własnej skórze doświadczyłam jak bardzo jest to szkodliwy sposób odżywiania.

Oj biedulko:)) To ty niestety nie za wiele jednak wiesz i ciesz sie,
ze tak to dla was sie szczesliwie zakonczylo :P

Niestety nie wsyscy mieli takie szczescie:(

> [...]

> Nie ma skutku bez przyczyny

Tak, tak....dlatego lepiej schowac glowe w piach jak strus i niczego nie
widziec i nie slyszec ...i nie reagowac...
Ach, ta nasza polska mentalnosc:))

> [...]

> Niedługo i mnie nie będzie

Nie sadze:))))

> Źle zrobiłeś wywiad. Psa ma, bernardynkę. Dziękuję, ma się całkiem dobrze ;)

Co ty mowisz? Przeciez skoro wiedzialem ze masz psa, to chyba tez i wiedzialem
jakiej on jest rasy:P
A ile ten twoj pies ma lat?

> Nie, Ty naprawdę jesteś żałosny.

Ty tez jestes naprawde zalosna:) Ale mi to jakos wcale nie przeszkadza;)

> Co ma OT do tego? Piszesz na grupę, a grupa to nie twój prywatny folwark.

A moze to ty chcesz tu zrobic swoj prywatny folwark??
To prosze napisz o tym otwarcie, byc moze ustapie ci miejsca:P

>Mogę odpisac jesli mam ochote

Ale przeciez nie musisz:)

> [...]

> To Ty drogi Watsonie tego jeszcze nie wiesz?

Wiem,... bo nie jestem Watsonem, a Sherlockiem Holmes :)

Jeff

Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??
wegetarianizm w ujeciu naukowym ?!
&#8222;W szponach zdrowej żywności&#8221;.