OT:Kosmacące się swetry

1. Data: 2002-11-08 12:02:53

Temat: OT:Kosmacące się swetry
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy macie jakiś sprawdzony sposób na zapobieganie kosmaceniu się
swetrów? Bardzo lubię różne ciepłe golfiki na zimę, ale one są piękne do
pierwszego prania. Najbardziej mechocą się na odcinku od nadgarstka do łokcia
(od spodu), jak to się fachowo nazywa? Tylko nie mówcie mi, że najlepiej to po
praniu wyskubać sweterek z mechocin. Pomóżcie....

Milena (w pokosmaconym swetrze)

1. Data: 2002-11-08 12:26:03

Temat: Re: OT:Kosmacące się swetry
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety Mila nie mam dobrej wiadomości, ułatwieniem przy wyskubywaniu jest
maszynka do usuwania tych narośli na sweterku.To jest dobry wynalazek.
Skubaczka kosztuje chyba ok. 30zł
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-11-08 12:45:56

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W warszawskim Auchan kupiłam chyba za 14,50 zł
Sprawdza się, także na spodniach "dresowych" i ...skarpetkach.
Pozdrowienia!
Wiesia

1. Data: 2002-11-08 12:54:50

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W warszawskim Auchan kupiłam chyba za 14,50 zł
> Sprawdza się, także na spodniach "dresowych" i ...skarpetkach.
> Pozdrowienia!
> Wiesia

też polecam taką golarkę. moja działa super na wszystkim, oprócz ostatnio
kupionego swetra, który nawet nie robi na sobie kuleczek, tylko jakby wata z
niego wyłąziła :( Nie wiem gdzie ja miałąm oczy jak go kupowałam.
Więc wychodzi na to, że czasami do bardzo delikatnych (taki właśnie jest
ten sweterek, strasznie milusi w dotyku i mięciutki, tylko włóczka słaba
:( ) włóczek nie jest bezpieczna (tn. zaciąga)
Ale do wszystkiego innego jest naprawdę super. Też goliłam nią spodnie
dresowe jak Wiesia i wszystkie swetry z grubszych włóczek.
Pozdrawiam
obskubująca się co chwilę (bo w tym milusim i byle jakim sweterku) Olka

1. Data: 2002-11-08 12:56:26

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W warszawskim Auchan kupiłam chyba za 14,50 zł
> Sprawdza się, także na spodniach "dresowych" i ...skarpetkach.
> Pozdrowienia!
> Wiesia

To już jakieś światełko w tunelu. Tylko, czy starczy cierpliwości??? Pozdrawiam
i przy okazji miłego weekendu.

Milena

1. Data: 2002-11-08 13:45:22

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już jakieś światełko w tunelu. Tylko, czy starczy cierpliwości???
Pozdrawiam
> i przy okazji miłego weekendu.
>
> Milena

To cudo jest na baterię i nie wymaga aż tyle cierpliwości co skubanie
ręczne.
Ja mam taka nieco większą golarkę (wielkości nieco tylko mniejszej od
turystycznego żelazka), nie tą mała do torebki i jestem bardzo zadowolona.
Golenie jednego swetra zajmuje mi nią jakieś 2 minuty.
Gocha

1. Data: 2002-11-08 14:43:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Nov 2002 13:02:53 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

> Dziewczyny, czy macie jaki? sprawdzony sposób na zapobieganie kosmaceniu si?
>swetrów? Bardzo lubi? ró?ne ciep?e golfiki na zim?, ale one s? pi?kne do
>pierwszego prania. Najbardziej mechoc? si? na odcinku od nadgarstka do ?okcia
>(od spodu), jak to si? fachowo nazywa? Tylko nie mówcie mi, ?e najlepiej to po
>praniu wyskuba? sweterek z mechocin. Pomó?cie....
>
>Milena (w pokosmaconym swetrze)

ja swetry gole, ale to dorazne...choc niektore sie zakosmaca od
razu, ogolisz i potem proces kosmacenia idzie baaardzo powoli.
golenie lepsze niz wyczesywanie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-09 13:17:24

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>(od spodu), jak to się fachowo nazywa? Tylko nie mówcie mi, że najlepiej to po
>praniu wyskubać sweterek z mechocin. Pomóżcie....
Ja nabyłam maszynkę do golenia swetrów. Sprawuje się nieźle no i
problem z mechaceniem się mam z głowy.
Eulalka

kram z robótkami
zdjecie -> DMC