[OT] Krakowskie spotkanie

1. Data: 2005-09-26 09:41:26

Temat: [OT] Krakowskie spotkanie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

zgodnie z ustaleniami spotkanie to ma miec miejsce 1 pazdziernika br. Nie
ustalilysmy miejsca, w zwiazku z tym, ze to juz tuz, tuz czekam na
propozycje co do miejsca i czasu tego spotkania

--
skrzacik
Dogs think they're human...

2. Data: 2005-09-26 11:41:25

Temat: Re: [OT] Krakowskie spotkanie
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA chyba coś proponowała na Poselskiej, o ile dobrze pamiętam...

MKatarynka, z brakiem pamięci krótkotrwałej ;)))

3. Data: 2005-09-26 12:03:03

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> KasiaA chyba coś proponowała na Poselskiej, o ile dobrze pamiętam...
> MKatarynka, z brakiem pamięci krótkotrwałej ;)))

----------

no to jest na dwie, ja tez cos pamietam ale nie do konca wiem co. mnie sie
bloka po lepetynie nowa prowincja, ktos o niej mowil...
nic nie wiem o tej knajpie wiec prosze autora pomyslu o zabranie glosu :)

skrzacik sklerotyk

4. Data: 2005-09-26 12:51:59

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bloka po lepetynie nowa prowincja, ktos o niej mowil...
> nic nie wiem o tej knajpie wiec prosze autora pomyslu o zabranie glosu :)

Rzuciłam pomysł Piwnicy przy Dominikańskiej, ale nie wiem jak tam jest w
soboty - bo na stronie www piszą o koncertach. A zupełnie nie jest mi po
drodze żeby tam wdepnąć i się dowiedzieć.

Kasia

5. Data: 2005-09-26 13:00:28

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> soboty - bo na stronie www piszą o koncertach. A zupełnie nie jest mi po
> drodze żeby tam wdepnąć i się dowiedzieć.

uuupsss no to chyba lepiej nie ryzykowac!
skrzacik

6. Data: 2005-09-26 13:04:46

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA napisał(a):

> Rzuciłam pomysł Piwnicy przy Dominikańskiej, ale nie wiem jak tam jest w
> soboty - bo na stronie www piszą o koncertach. A zupełnie nie jest mi po
> drodze żeby tam wdepnąć i się dowiedzieć.

Nie, sobota w Piwnicy to tłum...Może jakaś herbarciarnia (tak, wreszcie
chyba uda mi sie dotrzeć na spotkanko ;) )? Jest np. (chyba jeszcze?) na
Brackiej. ALbo w tej czekoladowej kafejce (tam, gdzie kiedyś była
Szuflada), w pobliżu Galerii Centrum?

--
Pozdrówki,
Aneczka (takie piękne słonko, a ja chora, buuuu)

7. Data: 2005-09-26 14:07:33

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chyba uda mi sie dotrzeć na spotkanko ;) )? Jest np. (chyba jeszcze?) na
> Brackiej. ALbo w tej czekoladowej kafejce (tam, gdzie kiedyś była

ta czekoladowa knajpka brzmi bardzo smacznie :)
a maja duzo miejsca, mozna stoly polaczyc i jak u nich z oswietleniem?
bo przydaloby sie dobre, mocne swiatlo. mozesz to sprawdzic w ciagu kilku
najblizszych dni i dac nam znac co i jak?

skrzacik

ps. mniem sie przypomniala kawiarnia-pub CUD na malym rynku (nad sklepem
ezoterycznym). miejsca tam jest dostatek i spokojnie mozna stoly laczyc
tylko nie pamietam jak tam ze swiatlem :(

8. Data: 2005-09-26 20:30:48

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):

> [...]
> bo przydaloby sie dobre, mocne swiatlo. mozesz to sprawdzic w ciagu kilku
> najblizszych dni i dac nam znac co i jak?

Światła jest dość - szczególnie w sali koło obsługi (byłam wieczorem,
spokojnie można było czytać gazetę). Co do zsuwania stołów - nie
pamiętam, ale sprawdzę jutro lub w środę...
Na ile osób (tak około) można byłoby liczyć - jak myślicie (pytam
doświadczone w spotkaniach ;) )?

--
Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2005-09-27 08:34:14

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale sprawdzę jutro lub w środę...
> Na ile osób (tak około) można byłoby liczyć - jak myślicie (pytam

suuuuuuuper :)
w porywach bywa nas kilkanascie osob. mysle ze jak zpytasz o stol na 20 osob
to bedziemy miec sporo miejsca na nasze robotki i na napitki :))

skrzacik

10. Data: 2005-09-27 10:19:40

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, dziewczyny, rozłożyłam się. Nie wiem czy bede w stanie przywlec się
na spotkanie. Już nie mówiąc o rozsiewaniu bakcyli...
buuuu..
MKtarynka, chora i zrozpaczona

Zauważyłam wyprzedaż w "Niteczce"!
xxx P. Ricamo Chłopiec z pieskiem raz jeszcze
(druty)Fajne sweterki do pooglądania
[szydelko] zazdroski
[szydełko] serwetki, kapelusiki i inne cuda