[OT] Krakowskie spotkanie w lutym

21. Data: 2006-02-10 19:26:04

Temat: Re: [OT] Krakowskie spotkanie w lutym
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo napisał(a):
> Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> weź drabinę ;-)
> Dodo

bosz.......chyba poglo cie.......
nie ma mowy, mogie ci jakies zadoscuczynienie przysiegac, ale drabiny
nie tacham.......sa inne sposoby na wyroznienie sie z tlumu :D

a&e w stresie tym razem

22. Data: 2006-02-11 21:13:29

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bosz.......chyba poglo cie.......
> nie ma mowy, mogie ci jakies zadoscuczynienie przysiegac, ale drabiny
> nie tacham.......sa inne sposoby na wyroznienie sie z tlumu :D
>
> a&e w stresie tym razem

Jejka, jak dawno was nie widziałam. Mam nadzieję, ze się wykaraskam z tych
okropnych chorób, bo juz ponad miesiąc choruję.
Mam przy okazji prośbę do Dodo o płytkę z krzywymi domkami /tak dawno mi
obiecałaś/
No i powiedzcie o jaką listę zakupów chodzi?
ewa

23. Data: 2006-02-11 21:13:49

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2006-02-13 19:16:19

Od: "Anna Szumańska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie bardzo serdecznie.Od dawna "podglądam"grupę i bardzo mi się tu
podoba. Jestem krakowianką-podgórzanką, ale teraz mieszkam w Hucie.Chciałam
zapytać czy na to spotkanie mogłabym też przyjść z mamą.Byłam w sobotę w
Centrum,bardzo tam przestrzennie i bardzo miły Pan.Moja mama z zawodu jest
hafciarką,ukończyła szkołę przy ul.Syrokomli.Robimy na szydełku,wyszywamy
kanwy,robótki klockowe.Ale więcej robi mama, bo u mnie mniej casu jak to u
kobiety pracującej.Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.

25. Data: 2006-02-13 21:55:22

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kanwy,robótki klockowe.Ale więcej robi mama, bo u mnie mniej casu jak to u
> kobiety pracującej.Pozdrawiam i życzę  dobrej nocy.

Zapraszamy, ale pod warunkiem, że przyniesiecie swoje prace i będziemy mogły je
też podziwiać :-))
Dorfi

[OT] Gratulacje dla Honorka
Burda szydełkiem