[OT] Macie problemy ze spamem...?

1. Data: 2005-06-10 22:44:33

Temat: [OT] Macie problemy ze spamem...?
Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że wiele osób podaje swoje realne adresy zwrotne. Powoduje to,
że harvestery ("żniwiarki" czyli roboty wyszukujące adresy mailowe) pakują
wam masę wszelakich śmieci do skrzynki.

Proponuję sprawdzić swoje ustawienia na tej stronie:

http://js.webhelp.pl/nospamcheck.php - "Mechanizm sprawdzania jakości
blokady antyspamowej e-mail"

lub ewentualnie zaszyfrować go tutaj:

http://www.digipills.com/cerbermail/intro.php - "Cybermail"

Dla przykładu mój adres w postaci "bezpiecznej" to robby99@_bez tego_wp.pl
w postaci szyfrowanej: http://cerbermail.com/?BLrJauAUuq

Jeżeli ktoś uzna, że niepotrzebnie piszę to przepraszam. Ja tak tylko... :)

Rafi

2. Data: 2005-06-11 06:31:58

Temat: Re: [OT] Macie problemy ze spamem...?
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w postaci szyfrowanej: http://cerbermail.com/?BLrJauAUuq
>
> Jeżeli ktoś uzna, że niepotrzebnie piszę to przepraszam. Ja tak tylko...

Jeżeli nasz skrzynkę na serwerze typu onet, wp, interia itp. to wtedy spam
jest ich problemem, a trzeba przyznać, że dobrze filtrują - jest to w ich
interesie, bo gdyby tego nie robili to trudno by było wyłowić wśród spamu
ich reklamy :).
Jeżeli masz adres na własnej domenię lub na jakimś g... serwerku to trzeba
walczyć samemu.
--
pzdr z samego rana w sobotę
bluszcz

3. Data: 2005-06-11 10:47:25

Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluszcz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ich reklamy :).
> Jeżeli masz adres na własnej domenię lub na jakimś g... serwerku to trzeba

Ale po co napychać skrzynkę śmieciem?
Widzę, że Kolega też "niezabezpieczony"... ;)

Rafi

może???
Geranium stapfianum
Jabłoń ,,Delikates,,