[OT] Moj album

1. Data: 2004-03-23 14:06:18

Temat: [OT] Moj album
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Za namowa a&e zamieszczam moje nowe, nie tylko nowe prace wykonane na
szydelku.
http://tinylink.com/?sn3iOlzYQF
Zycze milego ogladania.

--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

1. Data: 2004-03-23 14:51:41

Temat: Re: [OT] Moj album
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak patrze i patrze i sie zapytowywuje: Dlaczego ja tego wszystkiego nie
widzialam??????????? Kaczorek Kingi jakis taki nowy dla mnie, i Twoj bieznik
ze swieczkami jakis taki nie widziany przeze mnie.... bardzo
elegancki(umknal mi chyba....), a szydelko - bieznika pierwszego i zlotej
serwety nie pokazalas mi wczesniej - az mi dech zaparlo, dobrze ze to
wielkie cudow widzialam, bo przynajmniej moge oddychac.... :))))
Wspanialosci, szczegolnie te dlugodystansowe, chyba paczke z moja kapa i
firana do skonczenia otrzymasz niebawe, hihihi

pozdrowionka cieplutkie
Ewa, ktorej juz troche lepiej jest

1. Data: 2004-03-23 15:36:20

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW wrote:

> Witam !
> Za namowa a&e zamieszczam moje nowe, nie tylko nowe prace wykonane na
> szydelku.
> http://tinylink.com/?sn3iOlzYQF
> Zycze milego ogladania.

Podziwiam podziwiam...ehh...ide robótkować...
--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-03-23 16:18:29

Od: "nowa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdynia
>
> Witam !
> Za namowa a&e zamieszczam moje nowe, nie tylko nowe prace wykonane na

Jestem pod wrażeniem !

Właśnie zaczęłam szydełkować i mam w planie zrobić bieżnik i obrus.
Czy można Cię prosić o schemat do bieżnika i dwóch obrusów ?

Interesują mnie wymiary wyżej wymienionych i z jakich nici, oraz jakim
szydełkiem robiłaś te cuda. Oczywiście najważniejszy dla mnie jest koszt nici,
bo trzeba ich chyba dużo ?
Nie wiem czy mogę sobie na to pozwolić.

Pozdrawiam
kradziejewska @op.pl
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-03-23 16:32:28

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tych swiatecznych nie widzialas ? Bylam przekonana, ze je ogladalas.....
Ten bieznik szydelkowy wykonalam juz dosc dawno dla mojej mamy. Jest
zrobiony z nici "Snechurka". Owszem robi sie z nich calkiem milo, natomiast
wykrochmalenie jest iscie niemozliwym czynem. W sumie takie biezniki
wykonalam chyba 3, kazdy z innych nici. Jeden jest u mojej serdecznej
kolezanki.... (jak to przeczyta, to sie napewno usmiechnie..) Jeden na
szczescie mam w domu jako moja wlasnosc... ;-)
Zlota serweta zostala wykonana w prezencie dla znajomej na jej nowe
mieszkanie, chyba jakies 4 lata temu...
Moze kiedys uda mi sie umiescic fotki wszystkich moich prac, bo wiekszosc
niestety poszlo w swiat w postai prezentow .. ale jak tylko bede miala
mozliwosc to uwiecznie na zdjeciach i pokaze :)
Moze jak w koncu wyprasuje moje firanki i reszte serwetek, ktore mam w domu
to tez je tam umieszcze, tylko jakos zelazko sie na mnie pogniewalo.......

--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

PS. Ciesze sie, ze Ci juz troche lepiej ;-)

1. Data: 2004-03-23 16:39:02

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schematy wysle Ci ale wpierw musze zeskanowac. Obrus jest jeden, tylko sa
dwie fotki. Zrobiony zostal z nici AIDA 10. Szydelko 1,5 mm. Na obecny
wymiar 120x240 cm zuzylam 17 motkow po 50g. Mozna uzyc nici polskich np. MAX
lub MONIKA, ktore sa zdecydowanie tansze a rownie przyjemne w pracy i
pozniejszym uzywaniu gotowej serwety.
Bieznik robilam dosc dawno i nie pamietam ile nici na to potrzebowalam.
--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

1. Data: 2004-03-24 08:54:25

Od: "izap" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

< Jeden jest u mojej serdecznej
kolezanki.... (jak to przeczyta, to sie napewno usmiechnie..) >

Uśmiecham się, uśmiecham......bieżnik leży pięknie wykrochmalony:-)
A tak poza tym to album imponujący, tylko musisz umieścić w nim wszystkie
swoje prace.

pozdrawiam,
Iza,Gdynia

1. Data: 2004-03-24 15:58:58

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilonko
tak patrze na zdjecia, ktore mi przyslalac i mysle sobie, ze to wlasnie
zdjecie modelki w sweterku powinno wyladowac w albumie ;)
pozdrawiam serdecznie

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl