[OT] Nigella

1. Data: 2005-11-09 07:55:14

Temat: [OT] Nigella
Od: MI6 <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak troche odchodząc od tematu grupy. Ostatni pojawił sie ten magazyn
kulinarny na tvn styl "Nigella gryzie".Jak go raz obejżałem tak ciągle
czekam na nowy odcinek. I nie chodzi o kuchnie tylko o tą babeczke,
poprostu nie moge się napatrzyć, strasznie seksowna i ciągle oblizuje te
łyżeczki i inne przybory kuchenne a mnie pot zlewa.Czy wy męska części
grupy też tak macie ?

pozdrawiam
MI6

2. Data: 2005-11-09 08:08:53

Temat: Re: [OT] Nigella
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprostu nie moge się napatrzyć, strasznie seksowna i ciągle oblizuje te
> łyżeczki i inne przybory kuchenne a mnie pot zlewa.Czy wy męska części

co prawda nie jestem męską połowa tej grypy ale
moja "własna" druga połowa też tak ma :)
ogląda kazdy odcinek :)

w październikowym numerze "Kuchni" jest o niej artykuł i tym jak męska
część wymięka na jej widok , polecam
aaa i jest jej foto :))

pozdr Magda

3. Data: 2005-11-09 08:28:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MI6" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poprostu nie moge się napatrzyć, strasznie seksowna i ciągle oblizuje te
> łyżeczki i inne przybory kuchenne a mnie pot zlewa.Czy wy męska części

To jakaś nowa forma SPAMu??

Ogladalność spada??

Marek

4. Data: 2005-11-09 08:36:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Nov 2005 09:08:53 +0100, Meg <m...@N...pl>
wrote:

>I nie chodzi o kuchnie tylko o t? babeczke,
>>
>co prawda nie jestem m?sk? po?owa tej grypy ale
>moja "w?asna" druga po?owa te? tak ma :)
>ogl?da kazdy odcinek :)
>
>w pa?dziernikowym numerze "Kuchni" jest o niej artyku? i tym jak m?ska
>cz??? wymi?ka na jej widok , polecam
>aaa i jest jej foto :))
>
>pozdr Magda

Ostatnio kobitke widzialysmy z corka w tv i w prasie - figure te
sama ma dalej, ale na twarzy, no ten, tego, nie wyglada juz tak
swiezo, jak to moja corka ladnie okreslila - starosc jej na pysk
wyszla, wiec - chopacy! ogladajcie w kolko te same odcinki. nic
nowego niech Wam w rece nie wpadnie, OK? :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-11-09 08:48:15

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:24d3n19jrkg1p4t2fdhh0kkh1tok98r5rq@4ax.com...

> [...]
> wyszla, wiec - chopacy! ogladajcie w kolko te same odcinki. nic
> nowego niech Wam w rece nie wpadnie, OK? :P

ja slyszalam, ze to nie starosc, tylko rozpacz. bo maz ja odumarl znienacka
na raka. i dopiero sie zaczela pojawiac w mediach znowu, bo z dolu odgrzebac
sie nie mogla....

--
pzdr
marta

6. Data: 2005-11-09 08:49:55

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> co prawda nie jestem męską połowa tej grypy ale
> moja "własna" druga połowa też tak ma :)
> ogląda kazdy odcinek :)

ekhm ekhm
ja tez niemeska jestem, a z przyjemnoscia sobie nigelle ogladam...... tzn
jej kraglasci i takie tam
ale ja chyba zboczona jestem
na mojego chlopa nie dziala :))))

7. Data: 2005-11-09 09:40:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 09:48:15 +0100, "Martka"
<b...@w...pl> wrote:

> [...]
>na raka. i dopiero sie zaczela pojawiac w mediach znowu, bo z dolu odgrzebac

To dawniej. od jakoiegos czasu ma dosc swiezego meza, co to przy
nim tak kwitla byla. teraz sie zwyczajnei zestarzala:P

wredny Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-11-09 10:57:17

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:uug3n11pkki9uqgite2s0tbk3nv20vgoks@4ax.com...
> On Wed, 9 Nov 2005 09:48:15 +0100, "Martka"
> <b...@w...pl> wrote:

> To dawniej. od jakoiegos czasu ma dosc swiezego meza, co to przy
> nim tak kwitla byla. teraz sie zwyczajnei zestarzala:P

hehe, to pewnie z wolnych rodnikow zjedzonych z batonami bounty smazonymi w
ciescie na glebokim tluszczu.

9. Data: 2005-11-09 12:49:48

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> w październikowym numerze "Kuchni" jest o niej artykuł i tym jak
> męska część wymięka na jej widok , polecam
> aaa i jest jej foto :))

Foto jest tez tutaj: http://tinyurl.com/beqsq , tylko co z tego?
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

10. Data: 2005-11-09 13:09:16

Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

MI6 <d...@N...pl> napisał(a):

> [...]
> poprostu nie moge się napatrzyć, strasznie seksowna i ciągle oblizuje te
> łyżeczki i inne przybory kuchenne a mnie pot zlewa.Czy wy męska części

A mnie szlag trafia. Bo jak oglądam program o gotowaniu, to lubię czystość,
wprawę w operowaniu narzędziami, ładną kompozycję dań na talerzu. Nie znoszę
wprost mieszania sałatki łapami! Babeczka jest całkiem, całkiem ale na
gotowaniu to się nie zna. Jakby występowała topless to byłoby OK. A tak to
wyszło nie wiadomo co: ani to dobry program o gotowaniu ani dobry program o
"babeczkach".

golonka - jaka najlepsza
drinki z koniakiem
surówka z kapusty