[OT] Nigella

11. Data: 2005-11-09 13:21:41

Temat: Re: [OT] Nigella
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky napisał(a):

> A mnie szlag trafia. Bo jak oglądam program o gotowaniu, to lubię czystość,
> wprawę w operowaniu narzędziami, ładną kompozycję dań na talerzu. Nie znoszę
> wprost mieszania sałatki łapami!

Alez to jest ten sam urok gotowania, co u Maklowicza - pamiesza sie
lapkami, troche nabrudzi, nie zawsze utnie marchewke w rowne 1x1mm
paseczki, sprobuje wprost z garnka, czyli tak, jak robi to przecietny
czlowiek w kuchni gotujac dla siebie :) A przy okazji ciekawie opowiada
:) Na TVN Style byl tez program z dwiema straszymi paniami (nie pamietam
tytulu ani ich nazwisk), tez sie milo ogladalo, mimo, ze panie wcale nie
mialy pretensji do doskonalosci.

th (co nie lubi programow o gotowaniu ze sterylnymi, super dokladnymi
kucharzami z n-gwiazdkowych restauracji)

12. Data: 2005-11-09 13:54:27

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Theli schrieb:

> th (co nie lubi programow o gotowaniu ze sterylnymi, super dokladnymi
> kucharzami z n-gwiazdkowych restauracji)

No to masz szczescie, ze nie ogladasz niektorych niemieckich programow
kulinarnych: apteka a nie kuchnia.

Irek

13. Data: 2005-11-09 13:59:21

Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

> Alez to jest ten sam urok gotowania, co u Maklowicza - pamiesza sie
> lapkami, troche nabrudzi, nie zawsze utnie marchewke w rowne 1x1mm
> paseczki, sprobuje wprost z garnka,

Zgadza się i dlatego uważam że Makłowicz powinien ograniczyć się do skądinąd
ciekawych opowieści, zostawiając gotowanie fachowcom. Facet ma wiedzę o
kuchni, jedzeniu ale manualnie nie jest sprawny.

> czyli tak, jak robi to przecietny czlowiek w kuchni gotujac dla siebie :)
nigdy nie wymieszałem sałatki rękoma - nie lubię się brudzić - zużywam całe
rolki kucjennych papierowych ręczników i często zakładam w domu rękawiczki
chirurgiczne stąd razi mnie nadmierne babranie paluchami

> [...]
> tytulu ani ich nazwisk), tez sie milo ow gladalo, mimo, ze panie wcale nie

"Two Fat Ladies": Clarissa Dickson-Wright i Jennifer Paterson; ta druga
niestety już ne żyje. Ich polityczna niepoprawność jest (była) fantastyczna no
i te dekadenckie danie z mnóstwem kalorii!

Kiedyś podałem moją klasyfikację szefów:
1. Rick Stein, Antony Thomson, Ainsley Harriott
2. Jamie Oliver, Ross Burden, James Martin, Brian Turner

turecky, co lubi jak telewizyjny kucharz umie gotować:-)

14. Data: 2005-11-09 14:11:38

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dksvbp$klo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> rękawiczki
> chirurgiczne stąd razi mnie nadmierne babranie paluchami

Bosz...to, co byś powiedział gdyby pokazywali udeptywanie bosymi
stopami kapusty do kiszenia?? W rekawiczkach wygladalyby komicznie :)

Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

15. Data: 2005-11-09 14:23:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Nov 2005 14:54:27 +0100, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

>No to masz szczescie, ze nie ogladasz niektorych niemieckich programow
>kulinarnych: apteka a nie kuchnia.
>
>Irek

A czy w tle graja muzyke marszowo-wojskowa??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-11-09 14:41:45

Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn <ann@post> napisał(a):

> Bosz...to, co byś powiedział gdyby pokazywali udeptywanie bosymi
> stopami kapusty do kiszenia?? W rekawiczkach wygladalyby komicznie :)

Wolę, jak kapustę ugniata się ubijakiem niż rozdawanie grzybicy wszystkim.

17. Data: 2005-11-09 14:54:57

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A czy w tle graja muzyke marszowo-wojskowa??

a w aptekach grają?

Waldek

18. Data: 2005-11-09 14:57:54

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dkt1r9$40h$1@inews.gazeta.pl...

> Wolę, jak kapustę ugniata się ubijakiem niż rozdawanie grzybicy
> wszystkim.

Ja kapusty nie kiszę, więc jeśli do mnie pijesz to pudło, natomiast
jeszcze do całkiem niedawna na wsiach tą metodą ugniatało się kapustę w
beczkach.
Ania

19. Data: 2005-11-09 14:59:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze tak :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2005-11-09 15:00:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 15:57:54 +0100, "@nn" <ann@post> wrote:

> [...]
>>
>Ja kapusty nie kiszę, więc jeśli do mnie pijesz to pudło, natomiast
>jeszcze do całkiem niedawna na wsiach tą metodą ugniatało się kapustę w

Oraz winogrona w innych krajach - na wino, nie na kiszenie :P

Pierz, co mysli, ze takie deptanie moze dobrze robi na
odciski.....
K.T. - starannie opakowana

golonka - jaka najlepsza
drinki z koniakiem