premie dla ministerstwa zdrowia

31. Data: 2003-01-21 09:19:20

Temat: Re: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0gnuf$eaj$1@news.tpi.pl,
Elizabeth <w...@p...com> napisał(a):
> Każdy dojrzały człowiek powinien mieć świadomość, że nie ma 100%-owego
> zabezpieczenia.
>
> Gdyby każdy podchodził do tego w ten sposób doszłoby do wymarcia gatunku.
> Oczywiście, że jest 100% zabezpieczenie i dziwię się, że Ty jako dojrzały
> człowiek tego nie wiesz.

Owszem szklanka wody, zamiast, tez prowadzi do wymarcia gatunku.

Przemek

32. Data: 2003-01-21 09:20:14

Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0hluo$p81$3@news.tpi.pl,
Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> napisał(a):
> A kto ci każe płacić?
> Twoje śmierdzące grosze i tak są NICZYM.

Sa moje a nie twoje wiec wara wszelkiej masci ulepszaczom swiata, ktorym
wydaje sie ze potrafia zbawic swiat, od nich.

Przemek

33. Data: 2003-01-21 10:55:51

Temat: Re: Odp: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mysza" <m...@w...pl> napisał/a

> Twój post był strasznie prymitywny i nie zamierzam z Tobą dyskutować,
> ani teraz, ani w przyszłości.
> PS. Musisz być b.mstliwą osobą, skoro przyszło Ci coś takiego do
> głowy. Ja gdybym nie mogła mieć dzieci, nigdy bym tak nie pomyślała :/

Mysz, nie przejmuj się. Niektórzy ludzie wszystkim na około przypisują swój
tok myślenia. Dla pani Lixany K i enter :-)

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

34. Data: 2003-01-21 10:59:41

Temat: Odp: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lixana <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0hlsi$p6p$...@n...tpi.pl...
> [...]

PS. Musisz być b.mstliwą osobą, skoro przyszło Ci coś takiego do głowy. Ja
gdybym nie mogła mieć dzieci, nigdy bym tak nie pomyślała :/
Kasia

35. Data: 2003-01-21 11:09:02

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0hluo$p81$...@n...tpi.pl...
> A kto ci każe płacić?
> Twoje śmierdzące grosze i tak są NICZYM.

Musisz być bardzo subtelną kobietą...
Jest wręcz przeciwnie. Gdyby (m.in.) nie moje - jak to je nazwałaś-
śmierdzące pieniądze, nie miałabym mieszkania, samochodu i wielu innych
fajnych rzeczy. To chyba jednak nie są niczym :/
EOT

36. Data: 2003-01-21 19:37:22

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 10:20:14 +0100, Przemek Wrzesinski napisał/a:

> Sa moje a nie twoje wiec wara wszelkiej masci ulepszaczom swiata, ktorym
> wydaje sie ze potrafia zbawic swiat, od nich.

A moje to są moje i Tobie też od nich wara.Ja Twoje to mam w ciężkim
poważaniu.

--
Kaja

37. Data: 2003-01-22 00:33:22

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 12:09:02 +0100, mysza napisał/a:

> Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b0hluo$p81$...@n...tpi.pl...

> Musisz być bardzo subtelną kobietą...

Bo w pewnym sensie jestem...Nawet żebrakom czasami daję i nie wymawiam :-)

> Jest wręcz przeciwnie. Gdyby (m.in.) nie moje - jak to je nazwałaś-
> śmierdzące pieniądze, nie miałabym mieszkania, samochodu i wielu innych
> fajnych rzeczy. To chyba jednak nie są niczym :/

No widzisz,dbasz wyłącznie o *swoje* dobra materialne,więc dlaczego
psioczysz,że Twoje pieniądze idą na coś tam coś tam?
Jakbyś powiedziała,że podatki płacisz za duże,to na pewno przytaknęłabym
Ci.

--
Pozdrawiam;
Kaja

38. Data: 2003-01-22 11:26:12

Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0kd73$7d6$1@news.tpi.pl,
Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> napisał(a):

> A moje to są moje i Tobie też od nich wara.Ja Twoje to mam w ciężkim
> poważaniu.

A kto chce finansowac z pieniedzy podatnikow ( w tym i moich) aborcje ? Plac
ze swoich a innych zostaw w spokoju.

Przemek

39. Data: 2003-01-22 17:51:09

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
.30.129.166> :
> "Nie jestem przeciwna aborcji. To sprawa sumienia kobiety poddającej się
> zabiegowi, a nie moja. Zabiegi ze wskazań medycznych -- jasne, to nie
> podlega dyskusji. Ale kobiety, którym pękła prezerwatywa lub nie pomyślały
> -- niech za ten zabieg płacą, wedle ustalonych stawek. Ciąża to nie
> choroba."

A ja sprzeciwiam się aborcji z powodów fundamentalnych. Cała umowa społeczna
oparta jest na nakazie " nie zabijaj", życie ludzkie jest wartością
szczególną. Wszyscy chyba dyskutanci zgodzą się ze mną, że 10-12 tyg płód
jest odrębną istotą ludzką, którą w czasie aborcji zabija się. Mogę
ewentualnie zgodzić się ( z pewnymi oporami) na dopuszczalność aborcji w
szczególnych warunkach opisanych obecną ustawą, ale hasło " aborcja (czyli
zabójstwo istoty ludzkiej) z powodów społecznych" budzi mój zasadniczy
sprzeciw. Przekraczamy bowiem w ten sposób pewną barierę;- o życiu człowieka
decydować będzie wygoda (interes) innych. A zatem jeśli np. społeczeństwo
uzna, że zbyt dużym ciężarem dla niego jest utrzymywanie nieuleczalnie i
ciężko chorych, starców, emerytów ( a jest to niewątpliwie ciężar) i że dużo
oszczedziłoby, gdyby ich wyeliminować ( a przecież to prawda) to czemu się
nie zgodzić na ich " wyabortowanie" z przyczyn społecznych. Powody są nawet
tu mocniejsze;- dziecko w przyszłości stanie się produktywnym członkiem
społeczności, a z tych " niepełnowartościowych" żadnego pożytku...Już to
przerabialiśmy w historii , ostatnio niejaki Hitler. Szermuje sie też tu
hasłem" kobieta ma prawo do swojego brzucha". Istotnie, może sobie zrobic na
nim np. tatuaż, może zażyć tabletki przeczyszczające. Ale wara jej od
odrębnej istoty ludzkiej, która zgodnie z prawami natury czy boskimi ( do
wyboru) czasowo tam się znalazła. Kobieta zna te prawa, wie , że dzieci nie
powstają z zapylenia i odbywając stosunek godzi się z potencjalnymi tego
następstwami. Jeśli została zgwałcona, to co innego- obecna ustawa
dopuszcza aborcję. I nie zgadzam się z prezentowanym tu umywaniem rąk w
postaci stwierdzenia "to sprawa sumienia kobiety". Nie ma na to zgody, chyba
że zgodzimy się nie ścigać zabójców zostawiając odpowiedzialność ich
sumieniu. Społeczeństwo ma obowiązek egzekwować prawo.
A referendum to dalsze zamazywanie problemu. Bo w istocie pytanie brzmi:
"czy wolno zabić dziecko, jeśli jego matce wygodniej byłoby, gdyby ono nie
żyło?" Czy wolno wogóle stawiać takie pytania?! Wg mnie dopóki jest się
człowiekiem to nie.

40. Data: 2003-01-23 00:37:51

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Jan 2003 12:26:12 +0100, Przemek Wrzesinski napisał/a:

> A kto chce finansowac z pieniedzy podatnikow ( w tym i moich) aborcje ? Plac
> ze swoich a innych zostaw w spokoju.

Czego się do mnie czepiasz,jak to nie ja zaczęłam ten wątek?
Czytasz od tyłu????

--
Kaja

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży