OT Pilnie poszukiwane programy

1. Data: 2002-12-21 10:26:58

Temat: OT Pilnie poszukiwane programy
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmieniłam system z W98 na W2000 i mam stado problemów, bo nic nie
chce działać. :( Najpilniej poszukuję Bankruta dla W2000 -
istnieje taki? Te, które zasysam z netu, nie dają się nawet
zainstalować (komunikat: "nie działa poprawnie w WNT i W98").

Poza tym nie działa mi ani EAC, ani Lame, a pilnie potrzebuję
zamienić mp3 na Wavy, żeby je zgrać na płytkę audio. Polecicie
jakiś programik, który dawałby dobrą jakość dźwięku?

Poratujcie, pliiiiz.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

2. Data: 2002-12-22 21:35:27

Temat: Re: OT Pilnie poszukiwane programy
Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu Scalamanca napisał(a):

Witaj Salamanco!

> [...]
> istnieje taki? Te, które zasysam z netu, nie dają się nawet
> zainstalować (komunikat: "nie działa poprawnie w WNT i W98").

Prawdę mowiąc chyba wolałbym WindowsaXP niż 2000, ale to już Twój
wybór.mBankruta niestety nie widziałem. Jak coś wpadnie mi w ręce to
dam znać ;-)

> Poza tym nie działa mi ani EAC, ani Lame, a pilnie potrzebuję
> zamienić mp3 na Wavy, żeby je zgrać na płytkę audio. Polecicie
> jakiś programik, który dawałby dobrą jakość dźwięku?

Ja używam programiku "Acoustica MP3 CD Burner", który zgrywa z mp3 na
audio w dosyć dobrej jakości. Nie wiem czy działa pod Win2000, ale
gotów jestem przesłać Ci go na priv.

Pozdrawiam,
Radzio

--
Radzio e-mail: d...@t...pl
"Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".

3. Data: 2002-12-22 21:46:02

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio pisze w news:au5b70$jk0$1@news.tpi.pl

> Prawdę mowiąc chyba wolałbym WindowsaXP niż 2000, ale to już Twój
> wybór.

Mój ociec miał go wcześniej, dlatego wiedziałam, że go nie chcę.
:-)

> Bankruta niestety nie widziałem. Jak coś wpadnie mi w ręce to
> dam znać ;-)

Koniecznie! Najlepiej samego Bankruta pod W2000, bo np.
Taryfikator już się nie sprawdza. :(

> Ja używam programiku "Acoustica MP3 CD Burner", który zgrywa z mp3 na
> audio w dosyć dobrej jakości. Nie wiem czy działa pod Win2000, ale
> gotów jestem przesłać Ci go na priv.

A jaki on duży? Jeśli max 1 MB, to ślij na d...@a...net.pl.
:-) Lubię testować. :-) Na razie mam Winampa - nie konfliktuje
tak, jak w moim poprzednim systemie. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2002-12-22 22:06:52

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu Scalamanca napisał(a):

> A jaki on duży? Jeśli max 1 MB, to ślij na d...@a...net.pl.
> :-) Lubię testować. :-) Na razie mam Winampa - nie konfliktuje
> tak, jak w moim poprzednim systemie. :)

Już poszedł na d...@a...net.pl Plik ma 1,4 MB (myślę, że 0,4 MB
nie zrobi dużej różnicy).

Pozdrawiam,
Radzio

5. Data: 2002-12-22 22:23:09

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio pisze w news:au5d1t$41n$1@news.tpi.pl

> Już poszedł na d...@a...net.pl Plik ma 1,4 MB (myślę, że 0,4 MB
> nie zrobi dużej różnicy).

Dzięki wielkie. Tobie i ONO za Bankruta. Ratujecie mi życie. :-)

Daga

6. Data: 2002-12-22 22:57:46

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca pisze w news:20021222232232.6F72.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl

Buuu, Bankrut nie działa, Runtime error - czyli tak samo jak w
poprzedniej wersji, której używałam. :( Chyba napiszę do autora -
może mi ktoś z programu wyciągnąć na niego namiary? Bo u mnie się
nie da uruchomić. :((

--
Pozdrowieństwa,
Scally

7. Data: 2002-12-26 11:52:52

Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Scally !

Pewnie juz to nieaktualne - ale dopiero dzis 'dorwalem' sie do sieci.

Ja tez mialem podobne problemy do Ciebie. Pod Win2000 tez moj dotychczasowy
Bankrut nie chcial 'chodzic' - ale ktos mi poradzil proram Taryfik (moja
wersja to 2.4) jest on w pelni darmowy (nie myl z Taryfikatorem). Na razie
(juz kilka m-c) nie narzekan a co ciekawe (i mnie zaskoczylo wielce) to to,
ze gdy nadszedl drugi miesiac mego ryczaltu - to poinformowal mnie o tym i
automatycznie go uzupelnil.

Polecam

PS. www.adrav.prv.pl e-mail do autora a...@w...pl
Krzysztof P.

8. Data: 2002-12-26 12:13:48

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piotrowski pisze w news:aueqh8$jog$1@news.tpi.pl

> Ja tez mialem podobne problemy do Ciebie. Pod Win2000 tez moj dotychczasowy
> Bankrut nie chcial 'chodzic' - ale ktos mi poradzil proram Taryfik (moja
> wersja to 2.4) jest on w pelni darmowy (nie myl z Taryfikatorem).

Dzięki za dobre chęci.. Ale Taryfik to dokładnie Taryfikator. :
( Zainstalowałam i nie różnią się zupełnie niczym, nawet ikonką
na pasku. :(

A mi głównie chodzi o to, żeby taki program zachowywał się jak
Bankrut - żeby na pasku pojawiały się na bieżącoi wszystkie
wyliczenia tak, żeby nie trzeba było na nic klikać. Z Bakrutem o
niczym nie myślałam - był doskonały..

Jeszcze raz poproszę o namiary na autora Bankruta. :-) Zobaczcie,
proszę, czy w Helpie nie ma jakiegoś adresu..

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2002-12-26 14:27:00

Temat: Re[2]: OT Pilnie poszukiwane programy
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We czwartek 26 grudnia 2002 o 13:13:48 Można było na grupie przeczytać :

> [...]

S> Jeszcze raz poproszę o namiary na autora Bankruta. :-) Zobaczcie,
S> proszę, czy w Helpie nie ma jakiegoś adresu..

Witaj szanowny(a) Scalamanca

Dopiero dziś przeczytałem korespondencje z grupy, szukasz bankruta pod
win 2ooo prosze bardzo oto co udało mi sie znaleźć

Witam wszystkich po dość długiej przerwie, na podstronie Bankrut jest
już do pobrania nowa poprawiona wersja działająca pod systemami Windows
NT (2000, XP). Niestety z przyczyn technicznych mam problemy z
połączeniem się z serwerem Surgimed'u, dlatego też jakiekolwiek listy
proszę kierować na adres b...@p...onet.pl. Została także utworzona
strona tymczasowa (http://www.republika.pl/bankrut) na której bedę
umieszczał wszystkie nowości dopóki nie rozwiążę problemów z dostępem do
serwera Surgimed'u.

a oto adres www z którego pochodzi powyższy tekst :

http://www.surgimed.com.pl/bankrut/

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank

10. Data: 2002-12-26 14:39:07

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : pisze w news:232396963.20021226152623@poczta.onet.pl

> a oto adres www z którego pochodzi powyższy tekst :
>
> http://www.surgimed.com.pl/bankrut/

Dzięki. :-**

Przed chwilą dostałam Bankruta od Zbigniewa, tylko jeszcze muszę
go rozgryźć. Działa, tylko jakoś tak zastygł na pierwszym
impulsie, hmm...
Konfigurację można zmienić tylko będąc offline, więc trochę
poczekam, szkoda mi połączenia. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

Ustawa o reha. ON
Życzenia
witam i pytam
Niewidomy Paweł - pomogę innym osobom niewidomym
Hej, grupowicze!