Poszukuje kierownika apteki

21. Data: 2003-12-30 22:26:31

Temat: Re: Re:[OT] Poszukuje kierownika apteki
Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bss4js$jgt$1@inews.gazeta.pl...

> Izby mają sie tym zajmowac, wlasnie po to zeby czlonkowie tych Izb żyli
> dobrze :))

dobrze kombinujesz,
tyle tylko ze to nie realne :))))

> wiesz, nie sztuka zrobic 200-400 farmaceutów rocznie 'ponad plan'. sztuka
> zeby mieli prace, i placili oczywiscie skladki na Izbe :)) bezrobotny jest
> zwolniony z placenia skladki...

oj chyba nie.....
nie jestem pewien ale
teraz kazdy kto konczy studia musi placic.
(i od nowego roku odpisac tego nie dadza ;///)

22. Data: 2003-12-30 22:28:48

Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego potrzebne są takie dyskusje :) Zresztą co tam farmaceuci idący w
> setki, a co będą robić miliony polskich specjalistów od "marketingu i
> zarządzania" w przyszłej Europie, to dopiero jest zagadka :)

podobno informatyka ma przyszlosc....
;)

23. Data: 2003-12-30 23:15:19

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bsstgc$lu3$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było bacter <b...@...pl> zostało napisane:

> dobrze kombinujesz,
> tyle tylko ze to nie realne :))))

no wlasnie - dlatego ze Izby _nic_ w tej sprawie nie robia...

> oj chyba nie.....
> nie jestem pewien ale
> teraz kazdy kto konczy studia musi placic.
> (i od nowego roku odpisac tego nie dadza ;///)

w mojej izbie bezrobotni, emeryci i rencisci sa zwolnieni z oplat. ale sa
rzeczy na swiecie, o ktorych sie filozofom nie snilo... :))

--
milego dnia
adam, gg# 402495

24. Data: 2003-12-30 23:20:22

Temat: Re: [OT] Poszukuje kierownika apteki
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bssg0a$js2$...@n...news.tpi.pl ,
której nadawcą było Lukasz Komsta <l...@n...spam> zostało napisane:

> Coś mi się wydaje, że mój przedpiśca chciałby regulować wszystko
> "odgórnie". Może jeszcze wrócimy do tajemniczych ONYCH, którzy to są
> wszystkiemu winni i nie mają co robić?

to ja chcialbym :) ale nie do konca - mowimy o dwu roznych sprawach - ty o
ONYCH, a ja o samorzadzie farmaceutów, wlasnym, niezaleznym samorzadzie. nie
o urzednikach panstwowych, ministrach zdrowia, szefach nfz - o _wlasnym_
samorzadzie. a to zasadnicza roznica...

> Idąc powyższym tokiem myślenia, należałoby zlikwidować wyższe
> uczelnie w Polsce (takie idee też były), ponieważ produkują one tylko
> zbyt dużą liczbę niepotrzebnie wykształconych ludzi, którzy i tak są
> bezrobotni.

nie nie - uczelnie to nie tylko fabryki magistrow. praca naukowa, i
pochodne - to tez zadania uczelni, prawda?

no i teraz juz nie wiem, czy lepiej byc bezrobotnym niewyksztalconym, czy
wyksztalconym :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

25. Data: 2003-12-31 14:17:23

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [ciach]

Witam,
Nie mylcie prosze 2 róznych spraw: przyjmowania i kończenia studiów
farmaceutycznych z tytułem magistra ( co nie daje prawa wykonywania
zawodu) i _nie_ może byc przedmiotem wpływu izb aptekarskich, oraz
warunki ukończenia stażu po którym prawo wykonywania zaw.
sie otrzymuje. Tak samo jest z prawnikami - każdy może ukonczyc studia,
ale na aplikacje dostaną sie nieliczni.
Pozdrawiam
Wojtex

26. Data: 2004-01-01 16:02:38

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Nie Twój przedpiśca ma zgoła odmienne zdanie na ten temat ;)

No tak, zacytowałem niechcący dwie osoby. Przepraszam!

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

27. Data: 2004-01-01 16:07:11

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie nie - uczelnie to nie tylko fabryki magistrow. praca naukowa, i
> pochodne - to tez zadania uczelni, prawda?

Jakby tu powiedzieć... odczuwam to na własnej skórze ;) i dlatego też
podkreśliłem bezsens tamtych "pomysłów" na likwidację uczelni wyższych.

> no i teraz juz nie wiem, czy lepiej byc bezrobotnym niewyksztalconym, czy
> wyksztalconym :)

Obstawałbym za wykształconym... Zresztą ukończenie farmacji nie skazuje
absolwenta na pracę w aptece, to studia dosyć wszechstronne i można po
nich robić również inne rzeczy (pośrednio związane z zawodem, bo nie mam
na myśli w tej chwili zakładania np. serwisu komputerowego).

Pozdrowienia,

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

28. Data: 2004-01-01 16:16:13

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> O nie do końca Luke, jeszcze około 8 lat temu kończyło ten wydział niewiele
> ponad 100 osób rocznie a teraz 150. Różnica jest więc znacząca i ewidentnie
> wynika z chęci zarobienia przez uczelnię większych pieniędzy.

Zgadzam się w pełni, ale jeśli założymy, że "niewiele ponad 100", to np.
110, a teraz kończy 140 (120 dziennych + 20 płatnych, a 10 repetentów
bym nie liczył, bo w długoterminowej kalkulacji nie zwiększają
statystyk), to wzrosło to o 27%. Teraz trzeba by oszacować, czy taki
wzrost może przyczynić się do jakiegoś znaczącego wzrostu bezrobocia w
zawodzie, o jakim w tym wątku mówimy.

Swoją drogą poszperałbym kiedyś, aby dowiedzieć się, ile rocznie
wypuszczał absolwentów lubelski wydział w latach typowo PRL-owych.

Pozdrowienia w Nowym Roku,

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

29. Data: 2004-01-31 10:03:30

Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OBy was unia przepisami swymi zagiela :)
I niech w kazdej wsi powstanie wydzial farmacji
przy domu kultury hehe
I naprodukowac farmaceutow z milion rocznie
to samo z awdwokatami innymi gosciami :)

30. Data: 2004-01-31 18:38:56

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bvfuib$t8a$...@a...news.tpi.pl ,
której nadawcą było Walter Schellenberg <k...@p...onet.pl> zostało
napisane:

> OBy was unia przepisami swymi zagiela :)
> I niech w kazdej wsi powstanie wydzial farmacji
> przy domu kultury hehe
> I naprodukowac farmaceutow z milion rocznie
> to samo z awdwokatami innymi gosciami :)

wiesz, tytul przed nazwiskiem to jeszcze nie wszystko. trzeba miec cos pod
czaszką. a z tym jest krucho, zreszta nie tylko w Polsce, w UE tez...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

psychotropy