Powitanie

1. Data: 2004-09-03 23:31:03

Temat: Powitanie
Od: "Użytkownik" <f...@a...this> szukaj wiadomości tego autora

Czolem!

1 raz na grupie, od tej pory bede zagladal tu dosc czesto, moze nawet zdolam
sie podzielic swoja skromna wiedza.

Jesli chodzi o upodobania to zdecydowanie targetuje na Chiny. Od pewnego
czasu rowniez praktykuje z roznymi efektami!
Aha - gotuje bo lubie [ a nie musze].

pozdrawiam,

--
ja_użytkownik

1. Data: 2004-09-04 05:52:09

Temat: Re: Powitanie
Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Użytkownik" <f...@a...this> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jesli chodzi o upodobania to zdecydowanie targetuje na Chiny. Od pewnego
> czasu rowniez praktykuje z roznymi efektami!

Pozdrawiam serdecznie
Ps-a prosze o aby podarowal sobie nadinterpretacje mojego postu:)

Ktoska

1. Data: 2004-09-04 06:56:18

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli chodzi o upodobania to zdecydowanie targetuje na Chiny. Od pewnego
> czasu rowniez praktykuje z roznymi efektami!

Witam !
Ja gotuję z obowiązku ( czyli "bo muszem" ), ale jestem próźna, bo lubię być
chwalona:-))). Przy czym założyłam sobie, że nie będę niewolnicą kuchni, tylko
wolną gospośką, niewolnictwo od pinów, przeróżnych kodów, szyfrów, wystarcza
mi już nadto :-(. Czy preferujesz oryginalne dania chińskie?, czy ich wariacje
na polską nutę ? :-) Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-09-04 10:48:08

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czolem!
> ja_użytkownik

Witaj,
Ja rowniez gotuje, bo lubie, ale pewnie niedlugo bede musiala to robic. Mam
nadzieje,z e wtedy nie przestane tego lubic :)
Pozdrawiam serdecznie.
Basiek.

1. Data: 2004-09-04 10:53:02

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Od pewnego czasu rowniez praktykuje z roznymi efektami!
===
No to dawaj je, popraktykujemy razem.

waldek
===

1. Data: 2004-09-04 15:24:09

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Sep 2004 17:24:49 +0200, Użytkownik napisał(a):

> "Aretkka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
>
> niekiedy brakuje jakis produktow np wina ryzowego
> [nigdzie nie moge go znalezc] wiec trzeba szukac substytutow rodzimej
> produkcji.

a wlasnie a propos wina ryzowego (czytalam ze mozna zastapic wytrawnym
sherry). czy takie wino ryzowe domowej roboty sie nadaje? jesli tak to
wedlug jakiego przepisu?
Kasja

1. Data: 2004-09-04 15:24:49

Od: "Użytkownik" <f...@a...this> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy preferujesz oryginalne dania chińskie?, czy ich wariacje
> na polską nutę ? :-)

kurczaka w slodko kwasnym nie podaje z ziemniakami i kiszonym ogorkiem ;-)

a tak na powaznie - staram sie jak moge robic wszystko zgodnie z zaleceniami
przepisodawcy, ale niekiedy brakuje jakis produktow np wina ryzowego

1. Data: 2004-09-04 16:47:06

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Użytkownik" <f...@a...this> napisał w wiadomości
> Czolem!

Witam :)

> Jesli chodzi o upodobania to zdecydowanie targetuje na Chiny. Od pewnego
> czasu rowniez praktykuje z roznymi efektami!

No to dawaj wkupny przepis szybciutko, najlepiej wegetariański :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-09-04 17:23:46

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "Użytkownik" <f...@a...this> napisał w wiadomości
>
> Witam :)

> No to dawaj wkupny przepis szybciutko, najlepiej wegetariański :)
> Pozdrawiam, Agata
===
To Chińczycy wymyślili wegetariaństwo?!

waldek
===

1. Data: 2004-09-04 17:37:30

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wlasnie a propos wina ryzowego (czytalam ze mozna zastapic wytrawnym
> sherry).

Nie ryzykowałabym:-( . Może, już prędzej ocet ryżowy;-). Przecież chodzi o
małe ilości.
czy takie wino ryzowe domowej roboty sie nadaje? jesli tak to
> wedlug jakiego przepisu?
> Kasja

Wino domowe z ryżu stoi sobie u mnie w kuchni pod stołem. Nikt go nie tyka, bo
jest za słodkie:-). Pięknie sklarowane (samo od siebie, bez nikakich
dodatków). Koleżanka poczęstowana, mówi, że Ciociosan się umywa ;-), tak jej
smakowało.:-) Bazą jest ryż ale jeszcze dodaliśmy ( o ile dobrze
pamiętam):rodzynki, jakieś zioła, skórkę z cytryn, sok z cytryn. Może
rzeczywiście użyję do marynaty:-) .O pozytywnych efektach nie omieszkam
poinformować. Pozdrawiam Areta

[p] ciasto "jaskółcze gniazda"
OT - wydarzenia bieżące
zakonne powolania ;-)
Dziwne hinduskie placki
[P] Przepis na ciasto na pizze /maszynowy/