Ciekawy link z GW

41. Data: 2006-11-18 14:57:23

Temat: Re: OT Re: Ciekawy link z GW
Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 15:30:23 -0000, zona alberta napisał(a):

> Ale próbowałaś już dipherganu na Kacprze?

I tu nastąpiła trzydniowa przerwa, bo......... Komputer się zaraził ;) i
padł. Mamy nowy dysk.
Natomiast dziecko drugiego dnia już bł pełne werwy co dało się poznać po
twórczy bałaganie w pokoju i jak na razie nawrotu nie było. Natomiast mnie
dopadł wczoraj, ale też była to "jednodniówka".

--
Elżbieta

42. Data: 2006-11-18 15:02:15

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga wrote:

> Natomiast mnie dopadł wczoraj, ale też była to "jednodniówka".

Teraz czas na wysypkę? ;)

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

43. Data: 2006-11-18 15:27:50

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

@ jesteś

--