Co zamiast krzesła na ubranie?

21. Data: 2017-04-04 19:51:15

Temat: Re: [OT] Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2017 18:30, Akarm pisze:

> [...]
ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

> Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
> Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

22. Data: 2017-04-04 21:01:26

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-04 o 19:51, collie pisze:

> Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

23. Data: 2017-04-05 10:37:14

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2017 21:01, Akarm pisze:

> Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?

Poproś kogoś by Ci wytłumaczył prostymi żołnierskimi słowy, co znaczy
zagraniczne słowo "uzus". Może Ci się przy okazji trawienie poprawi i nie
będziesz po domu latał z filologiczną sraczką.

24. Data: 2017-04-05 15:36:32

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-05 o 10:37, collie pisze:

> Poproś kogoś by Ci wytłumaczył prostymi żołnierskimi słowy, co znaczy
> zagraniczne słowo "uzus". Może Ci się przy okazji trawienie poprawi i nie
> będziesz po domu latał z filologiczną sraczką.

Może spróbuję inaczej: czy uzusem nazywasz używanie konkretnej formy
przez jakiegoś nieuka? Może tym razem zrozumiesz.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

25. Data: 2018-07-24 08:53:02

Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
> Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na
> krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
> Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
> Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze
> mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś
> tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo
> funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
> krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

Jako praktyk odpowiem tak:
jeżeli należycie wypełniasz obowiązki małżeńskie, to żona przymknie oko
na wieszanie ciuchów byle gdzie ;-)
Druga sprawa to kwestia nazewnictwa. Moja żona na przykład dostawała
wścieklizny, jak widziała, że czyszczę zęby paskiem z folii zamiast
nitką dentystyczną. Jak jej wytłumaczyłem, że jest to folia dentystyczna
- dała spokój.
Jacek

Wieszak do zabudowy
Jakie srednie koszty robocizny za ?
Czy taki spadek wystarczy ?
Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Szukam hydraulika w W-wie, który ...