Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)

11. Data: 2010-01-11 14:04:53

Temat: Re: OT Re: Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 14:23, Ender <e...@n...net> wrote:

> Na ostatniej wieczerzy suto zakrapianej wstaje Jezus i powoli artykułuje:
> - tej nocy ktoś trzy razy mnie sprzeda,
> a na to z boku Judasz:
> - spoko, jutro Jemu przejdzie, On zawsze tak gada jak się napije ;-)
>
> Może warto to ostatnie puszczenie nerwów,
> wcześniejsze zresztą też,
> w końcu z kimś skonsultować?
> ENder

Och ENder...zapomniałam o Tobie.
Mam coś i dla Ciebie ;)
http://demotywatory.pl/63680/Ginekolog
no niestety bez komentarza ;))))
____
''Iza - ty jestes jak mieso między zębami, takie małe kawalątko, a
przeszkadza jakbym miał konia w gebie"

12. Data: 2010-01-11 14:06:32

Temat: Re: Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 14:57, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

by_D22naF21_500.jpg

> Nasz klient - nasz pan! Fotoriposta:http://demotywatory.pl/146833/Kobieta

Bo ja mam jeszcze qrde hormony, w przeciwieństwie do Ciebie ;) ;P
dzięsk
___

13. Data: 2010-01-11 14:15:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

D22naF21_500.jp

> Bo ja mam jeszcze qrde hormony, w przeciwieństwie do Ciebie ;) ;P

Nie przejmuj się. Po menopauzie hormony się uspokajają.

Qra

14. Data: 2010-01-11 14:18:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 12:06, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]

Heh, nie po raz pierwszy, i pewnie nie ostatni.
A moze, kiedys, bedzie i ostatni?
:)

> Pomyłka przy Hance...mialo być takhttp://demotywatory.pl/575182/Duma

Skad wiedzialas, ze juz czwarty dzien sni mi sie
slonce wsrod zieleni?

Dziekuje :)

15. Data: 2010-01-11 14:22:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 11 stycznia 2010 15:04. carbon entity 'Iza' <f...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

Aaaa ooo mniee tooo cooo?

16. Data: 2010-01-11 14:28:09

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 15:22, "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> wrote:
> poniedzia ek, 11 stycznia 2010 15:04. carbon entity 'Iza' <f...@o...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Aaaa ooo mniee tooo cooo?
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Moze tak? ;D
http://demotywatory.pl/410055/Mam-cialo-boga
a propos...nieupodabniaj bronboze się do Twojego sacrum ;)
___

17. Data: 2010-01-11 14:31:31

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 15:18, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> A moze, kiedys, bedzie i ostatni?
> :)

> Skad wiedzialas, ze juz czwarty dzien sni mi sie

Nie wiedziałam...ja po prostu uwielbiam robić fotki pod słońce a
w tym wypadku opis był adekwatny :)
Jak mi sie uda, to moze coś tu lapnę ;)
___
''Iza - ty jestes jak mieso mi dzy z bami, takie ma e kawal tko, a
przeszkadza jakbym mia konia w gebie"

18. Data: 2010-01-11 14:57:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 11 Sty, 13:53, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

Qrka wodna dowcip jest dobry.... ale liczyłam
na jakąs cietą fotoriposte ;)))
Takowoz od Chirka :)
___

Ależ co ja Ci tu mam ripostować, jak mnie tak słodziutko opisałaś? :-)
Jakbym chciał ripostować w tym stylu, to małżonka mogła by mi dać po
łapach:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

19. Data: 2010-01-11 15:07:02

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 15:18, Ender <e...@n...net> wrote:

> ENder
> Czy by to mia o symbolizowa twoj ukryt ,
> pod wiadom potrzeb mojego intymnego dotyku?
> Nie, no jasne, e to nie to ;-)

Nio tak ;)
marzeniaaaa...ted duże i te maleńkieeee ;))
http://demotywatory.pl/514/Desperacja
___

20. Data: 2010-01-11 15:29:15

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
Witam i sorki za ostatnio...nerwy mi puściły po raz N-ty ;)

Brawo.
Choć, nie wszyscy widząc to samo odziwerciedlają tak samo.
To pewnie kwestia różnic koloru oczu :-))

ett

Niech żyją różowe okulary!!!

Optyka mi siada?

Można również tak