La vera Italia!

51. Data: 2018-02-26 16:07:19

Temat: Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nuel <2...@g...pl> wrote:

> [ciach]

> Moja reakcja na Twoje trollowanie nie spotkała sie z jakims specjalnym
> zrozumieniem z Twojej strony. Pomimo reakcji na Twoje chamstwo - celowe
> zaśmiecanie grupy - dodałaś dwa kolejne wątki nie mające nic wspólnego z
> tematyka pl.rec.kuchnia. Robisz z siebie oczywistego trolla i spamera.
> Pomimo tylu lat w usensecie i szczyceniem się doświadczeniem w temacie
> grup dyskusyjnych... Żałosne.

Nie jesteś członkiem tej grupy, nie znam Cię ani nud ma tu żadnej Twojej
wypowiedzi o tematyce kulinarnej - skoro wiec pojawiłeś się tylko po to, by
tu śmiecić swoimi fochami, to łaskawie spadaj, trollu.

--
XL

52. Data: 2018-02-26 16:13:20

Temat: Re: [OT] Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Znów się gubisz, ja nie pisałem o kurwach, a twoje odzywki infantylne były
> do mnie. Masz jakiś chory imperatyw wpisywania ostatniego posta w odnodze
> wątku przy jednoczesnym totalnym braku refleksji nad tym co ktoś do ciebie
> napisał.

Zależy KTO.
Na pewno nie jest dla mnie wiążące wykonywanie peceń kogoś, kto w tej
grupie pojawia się tylko i wyłącznie ze swoimi żałosnymi aspiracjami
,,porządkowymu".

> Zwolnij, to nie zawody na szybkie pisanie.

Odpuść więc sobie to szybkie pisanie i spadaj, pókim dobra, trollu.
Nie licz na to, że doczekasz się następnych odpowiedzi, czytać cię także
nie mam zamiaru, więc twoja okazja do zaistnienia tutaj już się skończyła.

--
XL

53. Data: 2018-02-26 16:36:31

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb 2018 15:13:20 GMT, XL wrote:

> Odpuść więc sobie to szybkie pisanie i spadaj, pókim dobra, trollu.
> Nie licz na to, że doczekasz się następnych odpowiedzi, czytać cię także
> nie mam zamiaru, więc twoja okazja do zaistnienia tutaj już się skończyła.

No i proszę, w końcu dociera gdy mocniej docisnąć.

Roman Tyczka

54. Data: 2018-02-26 17:32:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Vera, vera Italia! veri Italiani! A dziś, razem z Niemcami,
> faszystowsko-nazistowskie państwa podnoszą ręce w PE głosując przeciw
> Polsce!

Włoskie (tak! - założone i utrzymywane przez Włochów oraz we współpracy
rządu włoskiego z Niemcami) obozy koncentracyjne i obozy śmierci:
http://mateusz.pl/mt/ak/ak-okwi.htm

--
XL

55. Data: 2018-02-26 20:54:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL-ka nie jest trolem.
Z zaśmiecaniem się nie zgadzam.
Grupy na usnecie zamierają.
Rozwiązanie wymaga konfiguracji, jednorazowej, 5min, ale za trudne dla
nowego pokolenia.
Młodzież nie docenia prostoty rozwiązania, połączonej z __wydajnością__,
dużymi możliwościami,
a pszede wszystkim nie docenia realnego braku moderatora.
Dzięki temu trudniej jest kogoś psześladować.
Grupy morerowane- pełno tego na www - są nie do czytania.

W związku z tym, że usnet zamiera, wiele grup zanika ,
a ludzie z zamierającej grupy pszenoszą się do grup o bliskiej tematyce.
Tak np jest na grupie fizyka, grupa ta realnie pszejęła grupę matematyka.
Z kolei bazy danyh roszeżają swoją tematykę o tematy ogulnie komputerowe itp
itd.

Nic dziwnego, że i grupa kuhnia zmienia się, bo żyje.
Zmienia się w kierunku tematyki "dom", a także w kierunku tematyki babskie
poglądy.
To co pisze XL-ka nie nadaje się na pręgież czy politykę,
np dlatego, że tam są praktycznie sami mężczyźni,
dodatkowo tępiący agresywnie kobiety.
Ja się nie daję, ale nie dziwię się XL-ce, że tam nie włazi.

> [...]
> by
> tu śmiecić swoimi fochami, to łaskawie spadaj, trollu.

Ta grupa jest otwarta, nie można nikomu napisać "nie jesteś członkiem".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

56. Data: 2018-02-26 21:46:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> dodatkowo tępiący agresywnie kobiety.
> Ja się nie daję, ale nie dziwię się XL-ce, że tam nie włazi.

No i to jest klu.

> Ta grupa jest otwarta, nie można nikomu napisać "nie jesteś członkiem".

Owszem, źle się wyraziłam. Zamiast ,,nie jesteś członkiem tej grupy", miałam
na myśli ,,nie udzielasz się wcale w tej grupie".

--
XL

57. Data: 2018-02-27 06:26:28

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 20:54, Stokrotka pisze:

> [...]
> dodatkowo tępiący agresywnie kobiety.
> Ja się nie daję, ale nie dziwię się XL-ce, że tam nie włazi.

Stokrota nie pierdol, bo widzę, że i Ciebie poniosło.
To jest pl.rec.kuchnia i tu się pisze o tym jak zrobić naleśniki.
A jak wypocin XL-ki nie chcą czytać na innych grupach, to niech założy
sobie swoją albo niech pisze bloga.
Tu jej politycznych wypocin też nikt czytać nie będzie, niech spada.
Ponadto jest tak tępa, że pomimo oczywistego spamowania nawet jej nie
przyszło do łba powiedzieć "przepraszam" albo choćby coś w tym rodzaju.
A jak masz do niej jakieś sentymenty, to pisz jej na priv a nie miziaj
się z nią tu publicznie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

58. Data: 2018-02-27 07:05:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> przyszło do łba powiedzieć "przepraszam" albo choćby coś w tym rodzaju.
> A jak masz do niej jakieś sentymenty, to pisz jej na priv a nie miziaj

Żeby nie było wątpliwości - miłośnik włoskiej kuchni się powyżej odezwał.

--
XL

59. Data: 2018-02-27 07:18:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> przyszło do łba powiedzieć "przepraszam" albo choćby coś w tym rodzaju.
> A jak masz do niej jakieś sentymenty, to pisz jej na priv a nie miziaj

Nie mam zamiaru ani obowiązku moralnego przepraszać CHAMA, który zamiast
pokazać, co i jak trzeba - założyć ochnaście wątków kuchennych, i to na
tyle ciekawych, żeby ludzie woleli je czytać od moich - potrafi jedynie
obrażać, zamiatać i meblować, samemu nie mając poza swoim CHAMSTWEM
absolutnie niczego do zaoferowania.
Wynocha z moich wątków, załóż sto własnych, z nie mi tu śmiecić swoim
chamstwem w wątku o LUDZIACH, KTÓRYM NALEŻY SIĘ WIECZNA I POWSZECHNA PAMIĘĆ
ZA TO, CO ZROBILI INNYM LUDZIOM!

--
XL

60. Data: 2018-02-27 08:39:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak masz do niej jakieś sentymenty, to pisz jej na priv a nie miziaj się

Pszecież możesz jej nie czytać, bo widać autora pszed wejściem w posta,
możesz włożyć do kosza, zaznaczyć innym kolorem.
A co do tematyki grupy, nie widzę powodu by nie pisać tu o paprotece
(ale oczywiście stojącej na kredensie), albo o terminie świąt - oczywiście w
kontekście meni - a to już jest prawie polityka.
Jakość masła , konserwanty to też polityka , GMO, żywność jest bardziej
polityczna niż sama polityka.
Jest tak polityczna, że pewni ludzie boją się o tym gadać to prawie temat
tabu.

Zauważ też , że od tygodnia są tęgie mrozy.
Strasznym jest otwierać, gdy ktoś nie mieszka w bloku
dżwi zewnętszne.
Ludzie duszą się i w domu wariują.
Po XLce to widać.
Nawet komputer mi się pożygał na pulpit.
Więc daruj jj tę politykę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..
Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.
Kiście!