Morfologia - LUC?

1. Data: 2004-10-20 20:12:58

Temat: Morfologia - LUC?
Od: "Zdzisław Wiertara" <N...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest za wynik?
Mam podwyższony.

2. Data: 2004-10-21 18:17:34

Temat: Re: Morfologia - LUC?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Oct 2004 22:12:58 +0200, Zdzisław Wiertara wrote:

> Co to jest za wynik?

LUC to symbol, którym pewien automat liczący komórki oznacza te, których
nie rozpoznał:) A że automat - jak to automat - niespecjalnie
inteligentny jest, to z reguły jakieś są.

> Mam podwyższony.

Twój lekarz będzie wiedział co z tym dalej robić.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-22 19:33:26

Temat: (OT)Re: Morfologia - LUC?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:tl7fxzg4b0wd$.dlg@always.coca.cola...

> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Marku, czy mówi coś Tobie taka mieścina jak Sobieszów?

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

4. Data: 2004-10-22 19:52:28

Temat: Re: (OT)Re: Morfologia - LUC?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Oct 2004 21:33:26 +0200, ulast wrote:

> Marku, czy mówi coś Tobie taka mieścina jak Sobieszów?

hmmm... Powiedział bym, że z czymś mi się kojarzy, ale dokładnie nie
wiem z czym. Bardzo odległe skojarzenia, sprzed jakichś 15-17 lat, a i
tego nie jestem pewien. Jakiś hint? :)

5. Data: 2004-10-22 19:56:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:99ladc8tfkza.dlg@always.coca.cola...

> [...]
nie
> wiem z czym. Bardzo odległe skojarzenia, sprzed jakichś 15-17

Ach...wspomniałam teściowej dziś, że _Marek Bieniek_ napisał na
grupie....(historia Twojego wyboru studiów).
A ona na to, że człek o takim imieniu i nazwisku mieszkał tu i tu
:-)
Stąd moje pytanie, bowiem mieszkam w Jeleniej Górze (Sobieszowie)
i wiem, gdzie ów, wspomniany przez teściową Marek Bieniek mieszkał
:-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

6. Data: 2004-10-22 20:05:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Oct 2004 21:56:53 +0200, ulast wrote:

> [...]
> Stąd moje pytanie, bowiem mieszkam w Jeleniej Górze (Sobieszowie)
> i wiem, gdzie ów, wspomniany przez teściową Marek Bieniek mieszkał

Niestety to nie ja:) Jak widać nie byłem specjalnie oryginalny kiedy
wybierałem sobie nazwisko;)

A okolice Jeleniej bardzo lubię, bo w Karkonosze zawsze miło pojechać.

7. Data: 2004-10-22 20:40:42

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:wr4cofiwj1m9.dlg@always.coca.cola...

> Niestety to nie ja:) Jak widać nie byłem specjalnie oryginalny
kiedy
> wybierałem sobie nazwisko;)

Ale nie znam nikogo o tym nazwisku "oprócz Ciebie" :-)

> A okolice Jeleniej bardzo lubię, bo w Karkonosze zawsze miło
pojechać.

Nie zamieniałbym tego miejsca na żadne inne...

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

czerniaki tabletkami ?
Distra,lek Distraneurin-problem alkoholowy
dysplazja włóknista kości
Mikrokinezyterapia
FAS