prawo przemyslu farmaceutycznego ?

11. Data: 2001-10-09 12:46:43

Temat: Re: prawo przemyslu farmaceutycznego ?
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margaretka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pukao$i4$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9pu7cd$o1q$...@n...tpi.pl...
>
> Piotrze, czytaj dokładniej posty i nie manipuluj informacją. Zachowujesz
się
> jak dziennikarze (a właściwie interpretatorzy) TVN - u. ;o)
> Ja przedstawiłam sytuację, kiedy to pacjent prosi o
> określony lek.

ale to nie mialo wykazac ze sie z tym nie zgadzam to byla dygresja ogolna
na temat ogolny czyli roli jaka pelni farmaceuta i jaki ma wplyw na pacjenta
w odroznieniu od kosmetykow i ukladu na rynku kosmetykow
to bylo to co mi sie narzucilo po przeczytaniu Twojego postu
moze umiescil sie w zlym miejscu :)
czepliwosc to tez widze masz w naturze :))
--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

12. Data: 2001-10-09 20:10:03

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pus38$c67$...@n...tpi.pl...

> czepliwosc to tez widze masz w naturze :))

Ach nie zawstydzaj mnie ... ;o)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

13. Data: 2001-10-09 21:41:14

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9pus38$c67$...@n...tpi.pl...

> Ach nie zawstydzaj mnie ... ;o)
> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

no ,
w koncu doszliscie do porozumienia ;-)))

14. Data: 2001-10-09 22:58:30

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stazysta <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pvqsf$ia8$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> no ,
> w koncu doszliscie do porozumienia ;-)))

Oj, nie wyciągaj pochopnych wniosków ... ;o)
Piotrze jak myslisz czy pobiliśmy rekord długości drążenia jednego tematu ?
:oP
m a r g a r e t k a

15. Data: 2001-10-10 14:20:51

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz nie dostalem odpowiedzi na swoje pytanie w watku "polskie leki w
> aptekach" zacznijmy z innej beczki.
> Polscy farmaceuci (aptekarze) zalatwili sobie prawo farmaceutyczne.

z tego co wiem prawo ustala sejm, a nie farmaceuci - a ze prawo bylo ustalone
niepo mysli bylego senatora kruka tylko po mysli farmaceutow - no coz -
wszyskim nie dogodzisz...

> Wynika z niego ze aptekarze bardzo utorzsamiaja sie ze swoim srodowiskiem
> aptekarskim.
> Apteka dla polskiego farmaceuty, sluzba spoleczenstwu itp........ no i
> zadnego z patriotow aptekarskich nie interesuje kogo leki sprzedaje Polaka
> czy Brytyjczyka czy Francuza-- byle kasa plynela, byle byl recznik, kubek,
> mikser, szkolenie na Cyprze itd.

widzisz, jakby ci to powiedziec - troche sie mylisz - polecany lek (jezeli
chodzi o sprzedaz otc) z reguly jest w kilku postaciach, produkcji polskiej i
zagranicznej - i z tego co zaobserwowalem na wlasne oczy u kilku farmaceutow
zawsze jak pacjent prosi np 'o cos na bol gardla' to pierwsze pytanie
jest 'drozszy czy tanszy?' , a potem wymieniana jest lista preparatow - to
widzialem nie tylko podczas pracy mojej zony, ale tez innych farmaceutow - ale
moze zle trafilem, do jakiejs felernej apteki...

> To moze polski aptekarzu jak juz zalatwiles sobie to ze apteka bedzie polska
> to moze tam gdzie mozesz sprzedawaj polskie leki !?
> No i co Wy na taka teze....

ja na twoja teze: pewnie masz jakies kompleksy.....

a poza tym: nie zawsze co polskie jest tansze, a tez nie zawsze co polskie i
tansze jest lepsze.
i jeszcze jedno: trudno polemizowac z pacjentem, ktory przychodzi i prosi taki
a taki lek, a ty mu mowisz: prosze kupic ten, bo jest tanszy chociaz ciut
gorszy, ale za to polski!!...
troszke sie zastanow...

pozdrowienia

adam

16. Data: 2001-10-10 21:05:08

Temat: [OT] Re: prawo przemyslu farmaceutycznego ?
Od: "Feromon" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, żę trochę nie w temacie, ale
czy możę wie ktoś gdzie znajdę w necie
tekst tego dokumentu?

Będę wdzięczny
Feromon

17. Data: 2001-10-10 22:47:53

Temat: Re: [OT] Re: prawo przemyslu farmaceutycznego ?
Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, żę trochę nie w temacie, ale
> czy możę wie ktoś gdzie znajdę w necie
> tekst tego dokumentu?

np tu ;
http://www.prawo.pharmacy.pl/lp/spis/strony/ustawy.h
tm

dziekuje

18. Data: 2001-10-11 07:16:57

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margaretka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pvvhd$erk$...@n...tpi.pl...

> Oj, nie wyciągaj pochopnych wniosków ... ;o)
> Piotrze jak myslisz czy pobiliśmy rekord długości drążenia jednego tematu
?

ja caly czas jestem gotowy na wiecej :))
milo sie dyskutuje ;)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

19. Data: 2001-10-11 08:17:51

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> z tego co wiem prawo ustala sejm, a nie farmaceuci - a ze prawo bylo
ustalone
> niepo mysli bylego senatora kruka tylko po mysli farmaceutow - no coz -
> wszyskim nie dogodzisz...

ale ja niczego nie podwazam ani nie neguje w tym prawie :)

> [...]
ale
> moze zle trafilem, do jakiejs felernej apteki...

ja tez chodze do apteki i staram sie stosowac tego typu metody i np. czesto
jak prosze paracetamol dostaje APAP, jak mowie ze tego nie chce bo za drogie
to dostaje Codipar, nie ma Pani nic tanszego, poszukiwania, nie i tlumaczy
mi ze to wlasnie jest paracetamol, no to ja mowie niech mi pani zamowi np.
ostatnio z Polfy Kutno chcialem, przychodze po lek nastepnego dnia a ona
zamawia jedno opakowanie tylko dla mnie i to jest swiadomosc aptekarza i
dzialania dla dobra pacjenta (to byl przyklad mojego jednego z wielu
eksperymentow tego typu w aptece moge podawac dalze z innych aptek jezeli to
nie wystarcza)

> ja na twoja teze: pewnie masz jakies kompleksy.....

nie mam lubie jak jest logicznie w zyciu wszystko poukladane i ja nie dzile
sie na tej grupie swoimi kompleksami tylko chce poznac zdanie innych ludzi
na ten temat

> a poza tym: nie zawsze co polskie jest tansze, a tez nie zawsze co polskie
> tansze jest lepsze.

zgoda
tylko skad np. teza ze jak wlascielem apteki bedzie farmaceuta to bedzie
lepiej dla nas wszystkich;
apteki w ktorych wlascicielem nie jest farmaceuta dzialaja na rynku i nikt
nikogo nie zatrul (aaaaaaa..... bo w jednych i drugich za stolem stoi
farmaceuta)
tylko nie probuj mi tlumaczyc dlaczego to prawo powstalo
ja znam te argumentacje poniewaz dyskutowaliscie z pl.biznes
ja nie wnikam ze ono powstalo tylko tego samego chce dla rodzimego przemyslu

> [...]
taki
> a taki lek, a ty mu mowisz: prosze kupic ten, bo jest tanszy chociaz ciut

aptekarz ma ogromny wplyw na to co kupuje pacjent w aptece i dobrze o tym
wiesz.......

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl