OT Rozszerzenie dat

1. Data: 2003-09-23 07:34:58

Temat: OT Rozszerzenie dat
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam wzorek z rozszerzeniem dat.
Czym to ugryzc?

Grazyna

1. Data: 2003-09-23 07:50:43

Temat: Re: OT Rozszerzenie dat
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grazyna" napisała:
> Dostalam wzorek z rozszerzeniem dat.
> Czym to ugryzc?

"Dat" to rozszerzenie zalacznika. Dwie metody:
- popros osobe, ktora Ci to przeslala, o zalaczenie tego jeszcze raz (niech
najpierw pozamyka u siebie, jesli ma otwarty albo cos w tym guscie)
- zapisz to u siebie na dysku, po czym klikajac prawym klawiszem na nazwe
pliku, wybierz "zmien nazwe" i zmien wtedy rozszerzenie na "jpg" albo
"gif" - powinno pomoc :o)

A w razie czego podeslij do mnie, sprobuje to przywrocic do normalnego stanu
i Ci wysle.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-23 11:14:45

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "gif" - powinno pomoc :o)
>
> A w razie czego podeslij do mnie, sprobuje to przywrocic do normalnego

Dzieki, nie pomoglo, ale udalo mi sie zdobyc te pliki z innego zrodla z
rozszerzeniem jpg, jak Pan Bog przykazal :-)))

Grazyna

[xxx] "matematyczne" wzorki poszukiwane
PC Stitch - może ktoś pomoże?
Rolety (szycie)