Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej

11. Data: 2015-08-16 12:15:24

Temat: Re: Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-15 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
> Rurka jest fajna.

No ba, ale która rura?

12. Data: 2015-08-16 12:16:15

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-15 18:22, Jarosław Sokołowski wrote:
> Chińczycy takie rzeczy nam sprzedają, a sami używaja bambusa.
> Ten byłby najlepszy.

Też chcialem kupić ale skutecznie mnie wyleczyła cena.

Zasadzić i poczekac ;) ?

13. Data: 2015-08-16 12:52:53

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

14. Data: 2015-08-16 13:09:04

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-16 12:52, Zenek Kapelinder wrote:
> Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

"Wiem gdzie mozna kupić". Więc poprosze o namiar.

15. Data: 2015-08-16 13:26:27

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

16. Data: 2015-08-16 13:32:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Sebastian Biały napisał:

> Też chcialem kupić ale skutecznie mnie wyleczyła cena.

Tym bardziej cena dziwi. Bo tam na miejscu wszystko z bambusa.
A wozi się z Chin różne durnoty, transport wychodzi tanio.

> Zasadzić i poczekac ;) ?

Najszybciej rosnąca roślina.

--
Jarek

17. Data: 2015-08-16 14:07:53

Temat: Re: [OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-16 13:26, Zenek Kapelinder wrote:
> Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

Trolling. Robisz to źle.

18. Data: 2015-08-16 14:22:49

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaki troling. Grzecznie jak zawsze o coś pytam. Jak pytasz o rurkę to też trolujesz
czy tylko pytasz? Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania. Odpowiadający ma prawo
stawiać warunki. To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

19. Data: 2015-08-16 14:55:12

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć.
>
> Mam altankę 3x3 metry, taką tanią z daszkiem. Zrobiona z rur i łaczników
> plastikowych.
>
> W komplecie są rury 25mm i 31mm. Oczywiscie aby zmieścily się w pudełku
> są pocięte na odcinki 1.5mm i wkładane na ścisk.
>
> a) ścisk nie działa (chiońska precyzja), rury sie ruszają
> b) rura jest cieńsza od papieru, więc mam już część popękanych w miejscu
> naprężeń (2 tygodnie ;)
>
> Chce zostawić plastiki, ale wymienić rury, przede wszystkim te ktore
> tworzą daszek, czyli 25mm.

Zerknij tu:
http://katalog.onninen.pl/pl/katalog/rury-stalowe-el
ektryczne,4831/

Może coś ci podpasuje.

JK

20. Data: 2015-08-16 14:57:01

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

A kto się do ciebie nie przypierdalał, kogutku?
Tak już masz, taką właściwość "przypierdalalność" na wysokim poziomie.

JK

Usuwanie suchych chwastow po randapie
Stacja pogodowa jaka ?
ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana
Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)