[OT] STRONA SPOTKAN ROBOTKOWYCH WROCLAWIANEK !

1. Data: 2004-12-06 22:34:12

Temat: [OT] STRONA SPOTKAN ROBOTKOWYCH WROCLAWIANEK !
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi oglosic, ze powstala strona wrocławskich spotkań robotkowych :)
Zapraszam serdecznie do ogladania naszych prac :)))

www.wroclawianki.za.pl

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-12-06 23:59:47

Temat: Re: [OT] STRONA SPOTKAN ROBOTKOWYCH WROCLAWIANEK !
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło mi oglosic, ze powstala strona wrocławskich spotkań robotkowych :)
> Zapraszam serdecznie do ogladania naszych prac :)))

Jakie pyszności piękności!

Ja mam pytanie do Ali o kartki
One są tak ślicznie oprawione, a ja właśnie zabieram się po raz pierwszy to
takiej pracy i proszę o wszystkie rady. Jak to zrobić, żeby było tak ładnie

i do Doroty R o ten piękny różowy sweter:
http://www.wroclawianki.za.pl/11-11-2004/slides/Img_
0092.php
Szydełko czy druty? I czy jest do tego schemat, opis?
--

Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-07 06:13:26

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona wspaniała i Wy wszystkie też. Prace super . Szkoda że mieszkam tak
daleko.
Dziunia- Kwidzyn

1. Data: 2004-12-07 06:55:51

Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło mi oglosic, ze powstala strona wrocławskich spotkań robotkowych :)
> Zapraszam serdecznie do ogladania naszych prac :)))

> [...]

Pani Doroto ! Zwracam sie z prośbą o pomoc w znalezieniu w miarę taniej sali na
4 spotkania pieciogodzinne w odstepach tygodniowych /soboty/ celem
przeprowadzenia nauki tworzenia koronki frywolitkowej.Swoje prace będe
przedstawiał 11 i 12 grudnia na Giełdzie Mineralow w Hali Ludowej we Wroclawiu.
Zapraszam Pania i koleżanki. Pasjonat frywolitek.Roman.

1. Data: 2004-12-07 09:20:20

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No no..... Jestem pod wrazeniem nie tylko samych prac ale rowniez wykonania
strony!!
Dorotka! Gratuluje ! Postaralas sie !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-12-07 09:39:06

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No no..... Jestem pod wrazeniem nie tylko samych prac ale rowniez
> wykonania
> strony!!
> Dorotka! Gratuluje ! Postaralas sie !!

to nie moja zasluga tylko naszej Gosi!!! bez niej nie byloby tej stronki :)
Gosia! dziekuje! jestes The Best !!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-12-07 09:42:27

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i do Doroty R o ten pi?kny ró?owy sweter:
> http://www.wroclawianki.za.pl/11-11-2004/slides/Img_
0092.php
> Szyde?ko czy druty? I czy jest do tego schemat, opis?

sweterek robilam na szydelku - z głowy :)
--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-12-07 10:30:27

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie moja zasluga tylko naszej Gosi!!! bez niej nie byloby tej stronki
:)
> Gosia! dziekuje! jestes The Best !!!

Obie jestesci The Best, dziekuje

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-12-07 11:13:13

Od: Anngo <a...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:

> Miło mi oglosic, ze powstala strona wrocławskich spotkań robotkowych :)
> Zapraszam serdecznie do ogladania naszych prac :)))
>
> www.wroclawianki.za.pl

WOW! Jakie cudenka!
Takie slicznosci oglada sie z przyjemnoscia i podziwem!
Oj dziewczyny, cala skarbonke talentow dostalyscie na urodziny.
--
Anngo z Katowic, ktora nie wychodzi z podziwu

1. Data: 2004-12-07 11:19:28

Od: "Hanita" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, chylę czoło przed wami, super! Znając waszęzdolności, na tym nie
koniec. Życzę dalszych sukcesów (i sił) w rozwiajniu stronki Wrocławianek.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Arkadia- promocja ;)
Mikołaj