Sos do piersi z kurczaka

1. Data: 2004-02-07 16:55:07

Temat: Re: Sos do piersi z kurczaka
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GTi napisał:
> Witam
>
> Mam pytanko jak najlepiej przygotowac filet z kurczaka w dowolnym sosie???
>
> Z pozdrowieniami - gotujacy facet

bierzesz filet i przygotowywujesz go w dowolnym sosie, bedzie najlepszy.

macie zajecia z informatyki czy ki pierun taki wysyp bzdetow

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-02-07 17:00:20

Temat: Re: [OT]* Sos do piersi z kurczaka
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! napisał:

> macie zajecia z informatyki czy ki pierun taki wysyp bzdetow

Mam mocne podobne wrażenie :) Dziś to chyba jacyś zaoczni?
Albo ktoś wyraźnie nie wie, co zrobić z sobotą :)

* ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-02-07 17:07:28

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisał:

> Mam mocne podobne wrażenie :) Dziś to chyba jacyś zaoczni?
> Albo ktoś wyraźnie nie wie, co zrobić z sobotą :)
>
> * ;)
no wlasnie, niech idzie spac albo w nosie podlubie bo fiola mozna dostac

1. Data: 2004-02-07 17:08:04

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> no wlasnie, niech idzie spac albo w nosie podlubie bo fiola mozna dostac

Mam nadzieję, że mnie nie zaliczacie do tak czarownie podsumowanej grupy? :(

Nessie

1. Data: 2004-02-07 18:48:26

Temat: Sos do piersi z kurczaka
Od: "GTi" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko jak najlepiej przygotowac filet z kurczaka w dowolnym sosie???

Z pozdrowieniami - gotujacy facet

polędwica cygańska - co i jak?
MEKSYKANSKA KOLACJA
co upichcić na niedzielny obiad??pomóżcie
Doradźcie proszę!!!
kulinarne środki na przeziębienie, czemu nie!