[OT[ To ja sie tez pochwale...

1. Data: 2004-03-11 12:09:34

Temat: [OT[ To ja sie tez pochwale...
Od: "AnnaSZ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Dodałam na stronke kartki na wielkanoc :)

http://www.annaszewczyk.republika.pl/hafty_krzyzykow
e/hafty_krzyzykowe.html

Teraz zaczełam pary :)
pozdrawiam
AnnaSZ

1. Data: 2004-03-11 12:17:37

Temat: Re: [OT[ To ja sie tez pochwale...
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sliczniutkie!!!!
Moze ja tez dam rade jeszcze na te swieta przygotowac?!
Chociaz kilka.....

Bardzo ladna stronka

Pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-11 13:56:58

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj słoneczko! Mine się też podobają! Tylko mi się dziwnie obrazki
poukładały po wejściu na stronę! Trzymaj sięciepło! Aramis

1. Data: 2004-03-11 15:28:03

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaSZ napisał:

> Witajcie!
> Dodałam na stronke kartki na wielkanoc :)

> [...]
Witam.
Czy do kartki z zajaczkami mialas szablon zeby wyciac takie okienka(
skad?) czy tez sama sobie narysowalas i wycielas, a moze gotowa
kartka?(skad?)
Bardzo ladne :)
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry

1. Data: 2004-03-12 09:30:57

Od: "AnnaSZ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy do kartki z zajaczkami mialas szablon zeby wyciac takie okienka(
> skad?) czy tez sama sobie narysowalas i wycielas, a moze gotowa

Witaj!
Ja zawsze sama robie kartki, a tą sama narysowałam i wyciełam :)
pozdrawiam
AnnaSZ

1. Data: 2004-03-13 07:40:06

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja tez wycinam sama okienka , ale na razie byly to prostokąty i owale.
Widzialam bodobny wzorek jak Twoj w Rico i bardzo mi sie podobaly.
Kartki sa przez to jeszcze bardziej ozdobne.
Naprawde bardzo mi sie podobaja.
Ogromne brawa.

Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku