[OT] Trzymajcie kciuki...

11. Data: 2005-05-03 17:16:31

Temat: Re: [OT] Trzymajcie kciuki...
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> .... za mnie, sprzedalem dziś mieszkanie z terminem oddania 31 lipca. I
> musze remont tego domu przy ogrodzie skończyć do tego dnia, czarno to
> widze...

Trzymam kciuki. Doskonale Cię rozumiem. Właśnie zaczynam wykończanie
domu. Ciekawe, kto pierwszy kogo wykończy. Ja dom, czy dom mnie.

Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2005-05-03 20:32:04

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 May 2005 19:16:31 +0200, Beata Mateuszczyk
<b...@g...pl> wrote:

>Trzymam kciuki. Doskonale Cię rozumiem. Właśnie zaczynam wykończanie
>domu. Ciekawe, kto pierwszy kogo wykończy. Ja dom, czy dom mnie.

Hehehe, ten sam klimat mamy jak widzę. Trzymajmy się więc.
--
Guru

13. Data: 2005-05-03 20:53:59

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> musze remont tego domu przy ogrodzie skończyć do tego dnia, czarno to
> widze... Nie ma ktoś ksiedza znajomego co by odprawił mszę w tej
spoko,
myśmy zaczęli remont 14 lutego, a wprowadziliśmy się 1-3 maja, tak długo, bo
była zima i kiepsko tynki schły ;)

pozdrawiam
Ania

14. Data: 2005-05-04 11:23:32

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe, ten sam klimat mamy jak widzę. Trzymajmy się więc.

Dołączam do Klubu
pozdrowienia
Ania

15. Data: 2005-05-05 05:04:59

Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta boletus napisał(a),
a oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego
internetu:
> Za to państwowe firmy, np. PGR-y to były żywe
> kryminały i dobrze, że się wykruszyły.

ot,powiedział co mu ślina na język przyniosła, a że głupotę to już inna
sprawa

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

kokorycze
pietruszka w donicy
Kosze gabionowe
Mocowanie pergoli