OT Tym razem i ja sie pochwale

1. Data: 2004-10-02 07:58:10

Temat: OT Tym razem i ja sie pochwale
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli macie czas i ochote to zapraszam do obejrzenia moich prac i rodzinki:)
Niebawem bede strone rozszerzac o robotki na drutach i zdjecia.

http://przytulnydom.fateback.com/
http://przytulny-dom.fateback.com/

Pozrowienia
Misia

1. Data: 2004-10-02 08:27:32

Temat: Re: OT Tym razem i ja sie pochwale
Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli macie czas i ochote to zapraszam do obejrzenia moich prac i
rodzinki:)
> Niebawem bede strone rozszerzac o robotki na drutach i zdjecia.

Gratulacje Misiu, bardzo mi się podoba. Ładna strona, śliczne prace i miła
rodzina.
Tak trzymać :)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-10-02 08:29:50

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczy mi sie znacznie powiekszyly!!!
strona przepiekna a prace cudne...
bede tam czesciej zagladac!
dzieki za uczte dla oczu
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-02 08:41:58

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gratuluje strony, robotek i rodzinki!!!

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-10-02 09:13:22

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo urokliwy jest Twoj domek i tyle dobrych duszkow w nich
mieszka, az chce sie do niego wstapic na herbatke z miodem i cytynka wypic
ja z uroczymi domownikami. Naprawde stronka sliczna, z super kilmatem, a
prace - to juz nie wspomne, zwlaszcza ja sie oglada jak one "zyja" w Twoim
domku, a Misia - to do schrupania :))

pozdrawiam - eva - wielce zauroczona

1. Data: 2004-10-02 09:54:40

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli macie czas i ochote to zapraszam do obejrzenia moich prac i rodzinki:)
> Niebawem bede strone rozszerzac o robotki na drutach i zdjecia.

> [...]

Witaj Misiu,
Piję sobie kawusię, i wprost rozpływam się oglądając Twoją FANTASTYCZNĄ stronę.
Cudowne zdjęcia, gratuluję pomysłów, talentu i całej oprawy.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia

Ola
http://haftyoli.republika.pl

1. Data: 2004-10-02 11:43:22

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dom przepiękny ale dalej nie wejde, nie znam innego jezyka niz polski
Pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2004-10-02 12:07:34

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie duzo tych robótek jak na tak krótki okres zajmowania się a jeszcze
maluszek.
Pewnie wcale nie spisz.
Poprzedni mój post -- przepraszam niezauwazyłam ze dzwoneczek otwiera drzwi
do domku.
Pozdrawiam
AnnaJ.

1. Data: 2004-10-02 12:26:04

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiła rodzinka w pięknym otoczeniu :)))

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-02 13:23:51

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rodzinki:)
> Niebawem bede strone rozszerzac o robotki na drutach i zdjecia.

Witaj Misiu!
Stronka przecudna, tyle w niej ciepła i uroku. Prace śliczne!!!!
Gratuluję!!!!

program Acrobat
czasopisma robótkowe na świecie
prasowanka - help