[OT]Zamek - pomocy!

1. Data: 2004-12-29 16:48:38

Temat: [OT]Zamek - pomocy!
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny!
Czy macie jakis pomysl na uratowanie kurtki!?!? Juz drugi raz bede musiala
wszywac do niej nowy zamek - jest za dluga i niestety nic na to nie poradze,
ale znow sie się rozerwal na dole na materiale. Kropelka nic nie pomogla...
Zastanawialam sie nad zamkiem dwustronnym. Co o tym myslicie? Moze macie
jakies inne pomysly? Albo jakies namiary na sklepy z dlugimi (80 cm)
dwustronnymi zamkami w Krakowie lub Poznaniu? Z gory dziekuje;)

1. Data: 2004-12-29 20:17:30

Temat: Re: [OT]Zamek - pomocy!
Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może zdaj sie w ręce fachowca (nie umniejszając Twoim umiejętnościom)

Poznań - nowe miejsce na ul.Grobla blisko mostowej po schodkach w dół (lewa
strona obok w uliczce jest też kaletnik)

--
Pozdro
Lisio

1. Data: 2004-12-29 20:18:50

Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o zamki to duży wybór mają w pasmanterii przy
Al.Marcinkowskiego obok pasażu MM

1. Data: 2004-12-29 20:26:49

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info!
Oczywiscie, że nie planuje samodzielnego wszywania zamka;) Zastanawiam sie
tylko co zrobic, zeby sie to juz wiecej nie powtorzylo.
Pozdrowienia.

1. Data: 2004-12-30 07:23:21

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inez" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies inne pomysly? Albo jakies namiary na sklepy z dlugimi (80 cm)
> dwustronnymi zamkami w Krakowie lub Poznaniu? Z gory dziekuje;)

Tylko zamek dwustronnie rozpinany - takie zamki wszywane sa do długich
kurtek czy płaszczy. Jesli chodzi o Kraków to takie zamki na pewno będą w
sklepie firmowym Alphy (producenta zamków błyskawicznych) na placu
Słowiańskim. Jedna uwaga - w soboty ten sklep jest nieczynny.

Kasia

1. Data: 2004-12-31 09:26:01

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam takich namiarow na Krakow ani Poznan.
Jakbys byla z Warszawy to moglabym Ci podac taki punkt, gdzie takie rzeczy
naprawiaja.Skracaja troche suwak i doczepiaja taka koncowke.Mozesz popytac sie
u siebie.Jesli jest taka usluga w Warszawie to i na pewno i w Krakowie i
Poznaniu.
Teraz troche uwagi o Twoim suwaku.Psuje sie Ci on dlatego, ze albo nie masz
zabezpieczenia na dole kurtki /napy,albo guzika/, albo ich jak masz nie
zapinasz.Kurtka jest dluga i jak siadasz to nogami suwak rozwalasz.Moja rada
albo przyszyc sobie guziczek /od spodu/, albo podciagac kurtke przy
siadaniu,albo kupic sobie suwak dwustronny.Przy suwaku dwustronnym trzeba
jednak pamietac, aby siadajac go rozpinac, bo inaczej tez sie wyrwie.
Pozdrowienia
dorota

Maki DMC szukam
[szydełko] serwetki koniakowskie