[OT] a&e bez dostępu

1. Data: 2006-08-08 16:32:13

Temat: [OT] a&e bez dostępu
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (ae) prosiła mnie, żeby napisać na grupce, że nie będzie jej dwa
tygodnie.
Musiała wyjechać do rodziny i nie będzie tam miała dostępu do sieci.

MKatarynka (Kraków)

2. Data: 2006-08-09 09:49:00

Temat: Re: [OT] a&e bez dostępu
Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ewa (ae) prosiła mnie, żeby napisać na grupce, że nie będzie jej dwa
> tygodnie.
> Musiała wyjechać do rodziny i nie będzie tam miała dostępu do sieci.
>
> MKatarynka (Kraków)
hejka, a na spotkanie sierpniowe, ktore ma sie odbyć 26 sierpnia
przyjdziecie?

skrzacik steskniony widoku waszych pyszczkow

3. Data: 2006-08-09 15:38:06

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> hejka, a na spotkanie sierpniowe, ktore ma sie odbyć 26 sierpnia
> przyjdziecie?
>
> skrzacik steskniony widoku waszych pyszczkow

Ja, możliwe, że będę choć jak wiadomo zależy to od rozgrywek pewnego
Krakowskiego klubu piłkarskiego... :)
Co do Ewy to raczej wątpię, prawdopodobnie po śmierci Teścia pobędzie z
rodziną w Toruniu jeszcze jakiś czas...

MKatarynka

4. Data: 2006-08-10 10:52:54

Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krakowskiego klubu piłkarskiego... :)
> Co do Ewy to raczej wątpię, prawdopodobnie po śmierci Teścia pobędzie z

aaa w tej sytacji to w pelni zrozumiale.

skrzacik

5. Data: 2006-08-11 17:56:02

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaa w tej sytacji to w pelni zrozumiale.
>
> skrzacik

Niesety, nie też nie będzie, mój M wyjeżdża do Poznania na mecz...
MKatarynka

Adresy do albumów
cale gazety do sciagniecia
[szydelko] Zimowe okno
(xxx) ptaszki
[xxx]misie tatty taddy diddle lub snoopy (szukam)