Bielun

41. Data: 2003-02-28 10:56:05

Temat: Re: Bielun
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b3m29i$jt1$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl(usun
'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Nie jestem od definiowania, ale w moim wyobrazeniu terminu "ruderalne"
> jest cos wiecej. Nie chce jednak tego tu przytaczac, bo moze sie to
> niezgadzac z fachowa definicja i zgorszy fachowcow ;)

Hejka. Nie ma się czego obawiać. Tu trudno kogoś zgorszyć. Nawet
Grześkowi się to nie udaje ;-)
bot. rośliny ruderalne rośliny występujące w miejscach pozbawionych
roślinności pierwotnej - na wysypiskach, przydrożach, rumowiskach, np.
łopian, bylica, komosa
<fr. rudéral, od łac. rudus ruderis gruz, ? rudera>
Pozdrawiam szaro i mgliście Ja...cki 1011 hPa

42. Data: 2003-02-28 13:46:49

Temat: Re: OT ale wazne
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Tobie jest może z tym wygodnie - ale ja widzę jakieś dziwne
> robaczki. Naprawdę nie możesz przestawić i pisać dalej bez ogonków?

Wszyscy widza robaczki, bo Bpjea ma nastawione Unicode UFT-8
zamiast Central European ISO. Probowalem napisac na priva, ale
nawet po usunieciu 'x' z powodu spamu nie dochodzi.

A wiec apel do wszystkich uzywajacych Outlooka: nastawcie
Tools-->Options-->Send-->International Settings
(czy jak to jest w polskiej wersji) na Central European ISO.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2003-02-28 14:01:06

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał
> A wiec apel do wszystkich uzywajacych Outlooka: nastawcie
> Tools-->Options-->Send-->International Settings
> (czy jak to jest w polskiej wersji) na Central European ISO.

Właśnie mam tak ustawione, a czytam swoje posty na grupę z robaczkami.
Majka

44. Data: 2003-02-28 16:00:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in message

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał
>
> Właśnie mam tak ustawione, a czytam swoje posty na grupę z robaczkami.

A jak masz ustawione Tools-->Options-->Read-->International Settings?

Pozdrowienia,
Michal

45. Data: 2003-03-01 00:06:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał
>
>Wła?nie mam tak ustawione, a czytam swoje posty na grupę z robaczkami.
>Majka

W moich postach jedynie Wasz tekst, ktory cytuje, zawiera robaczki. Ja nie
uwzywam polskich liter i nie ma problemu z dziwnymi znakami. Gdbym Was nie
cytowal, nie byloby nieczytelnych znakow.
Ostatnio rzeczywiscie mialem przestawione na Unicode. Wczesniej uzywalem
Central European (Windows). Przestawie na ISO, ale prawdopodobnie dalej,
bedzie sie zle wyswietlalo.
Nie wiem, dlaczego list Michala nie doszedl na priv.

Pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2003-03-01 00:11:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...

>A wiec apel do wszystkich uzywajacych Outlooka: nastawcie
>Tools-->Options-->Send-->International Settings

Chociaz uzywam polskiej wersji, w menu send, nie ma u mnie International
Settings.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: to nie gra roli, bo i tak inaczej zmieniam kodowanie.

47. Data: 2003-03-01 00:16:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a) w wiadomości: ...
>Mamy na grupie fachowca od ruderalnych?

Jak widac, jest taka potrzeba. Rosliny ruderalne moga czuc sie
dyskryminowane, ze nikt sie tu w nich nie specjalizuje. Tylko same
winorosla, maliny, storczyki... :)

Pozdrawiam,
Bpjea

48. Data: 2003-03-01 00:18:45

Temat: Re: OT
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...

>Z kodowaniem Bpjei. Twoje, Basiu, jest OK (czyli Central Eurepean ISO).

Zauwazam, ze nigdy mi sie jeszcze nie przytrafilo, by ktos odmienial moj
nick name. Jestes pierwszy :)

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2003-03-03 15:08:59

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Hejka. Nie ma się czego obawiać. Tu trudno kogoś zgorszyć. Nawet
> Grześkowi się to nie udaje ;-)

Ja w kwestii formalnej: rymeliki nie są do gorszenia się...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Agnieszce, co siostrą jest Zosi
Przedwczoraj ktoś majtki zakosił.

50. Data: 2003-03-03 21:09:50

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bloku.
>
> Wolę przyjąć za pewnik takie stwierdzenie, niż wymaganie nawozowe podane
> wyżej;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu pytałam teścia czym nawozi datury. Co dwa dni podlewa je roztworem azfoski.
Kwitną rokrocznie bardzo pięknie.

Pozdrawiam

Marta

RE: zima/oby do wiosny