Re: OT antytrollowa pomoc

From: tren R <t...@n...sieciowy>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: OT antytrollowa pomoc
Date: Fri, 8 Jan 2010 23:58:18 +0100

A był to 08-styczeń-10, gdy Ender wymamrotał:

> Ach mnie?
> No to pisz do gdzieś do Azji :-))
> A poprzednia informacja i tak pozostaje aktualna.
> ENder

jak będzie trzeba, napiszę i do azji. tuchajbejowicza :)
a teraz wybacz, ale są tutaj osoby, które sprawiają, że jest sens tu
przebywać. należą do nich także te, które mają mnie w kf-ie - co ciekawe.
natomiast ty jesteś kimś, kto sprawia, że bycie tutaj zaczyna być
pozbawione tej korzyści.

to charakterystyczne, nawiasem mówiąc, że osoby najmocniej domagające się
pewnych kwestii, same są tychże kwestii pozbawione.

--

nie mam już sił by wymyślać nowe sygnaturki...