[OT] biżuteria - kolczyki

1. Data: 2006-05-08 10:45:30

Temat: [OT] biżuteria - kolczyki
Od: "Inez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche nie na temat, ale to w koncu reczna robota.
Podaje linka do stronki kuzynki mojego przyszłego TŻ:
http://judithbijoux.blogo.pl/archive.html
Jak dla mnie rewelacja:) Juz zamowilam komplet do slubu:))))

--
Inez (Alwernia)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Inez_&Ru

2. Data: 2006-05-08 17:17:03

Temat: Re: [OT] biżuteria - kolczyki
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Inez wrote:

>Troche nie na temat, ale to w koncu reczna robota.
>Podaje linka do stronki kuzynki mojego przyszłego TŻ:
>http://judithbijoux.blogo.pl/archive.html
>Jak dla mnie rewelacja:) Juz zamowilam komplet do slubu:))))

Faktycznie piekne !!! Czyzby szfagierka sprzedawala we Francji?

Kot

_______
NEW - Yahoo! 360 – Your one place to blog, create, publish and share!
http://uk.360.yahoo.com

3. Data: 2006-05-08 18:13:16

Temat: Re: biżuteria - kolczyki
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez napisał(a):
> Troche nie na temat, ale to w koncu reczna robota.
> Podaje linka do stronki kuzynki mojego przyszłego TŻ:
> http://judithbijoux.blogo.pl/archive.html
> Jak dla mnie rewelacja:) Juz zamowilam komplet do slubu:))))
Na ślub ? - hmmm... Raczej bym nie radziła .
Owszem , przyjemne , ale dla mnie nic odkrywczego - trochę drutu i
koralików , stosy tego w sklepach indyjskich i na targu . Odnoszę
wrażenie , że tutaj sprzedawane są wydumane nazwy , a nie to , co
widać :-(
Trąci tandetą ... Nie oznacza to bynajmniej , że tylko złoto i
brylanty liczą się na tym świecie .
Raczej zdegustowana
ikselka :-(

4. Data: 2006-05-09 08:09:18

Temat: skoro ktos potrafi to i ja:)
Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

prawde powiedziawszy to kolczyki faktycznie latwo zrobic (przynajmniej te, ktore
mi sie podobaja) lubie ROBIC takie rzeczy potrzeba tylko mezczyzny, ktory bedzie
wyginal drucik (bo dlaczego kobieta ma sie meczyc, niech i oni sie do czegos
przydadza :P) i pare ozdob ktore mozna kupic chiciazby w empiku i gotowe:)
zachecam do wlasnej tworczosci bo sie oplaca :)
pozdrawiam
Ola

5. Data: 2006-05-11 08:03:57

Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

z oryginalnego zrodla: materialy do zrobienia tych kolczykow znajduja sie na
allegro http://allegro.pl/238_bizuteria_pozostale.html molego robienia ja juz
mysle nad swoja przesylka :)
pozdrawiam
Ola