OT bobas pomocnik, i co ty na to szydełkująca mamo?

1. Data: 2005-09-07 22:23:40

Temat: OT bobas pomocnik, i co ty na to szydełkująca mamo?
Od: "Sylwia" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie dziewczyny
właśnie oglądam fotki z linka, którego któraś z was podała.
I co wy na to? Czy dzidzia nie może sama zarobić na chlebek, a i mamusia
będzie miała więcej czasu na buszowanie po necie?
Oceńcie same...
http://devel.cipnet.ro/kroko/funny/hahaha/210.html

mam nadzieję, ze mamy się nie obrażą za tak wielofunkcyjne dzidzi
pozdrawiam wszystkie mamy
Sylwia Lubin

2. Data: 2005-09-08 15:24:52

Od: "Inka-Lublin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No pomysł superowski......... tylko ze moje juz dawnooooooo wyrosły z
raczkowania;))

3. Data: 2005-09-08 18:33:11

Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre :)) moja mała tak zasuwa po podłodze, że podłoga lśniłaby jak nigdy
dotąd ;)

agnieszka

xxx duzo ladnych pejzazy
Mała Diana 9-na szydełko