[OT] brudne wybory prezydenckie... czyli po polsku

1. Data: 2005-10-15 07:47:01

Temat: [OT] brudne wybory prezydenckie... czyli po polsku
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak oceniasz "afere dziadkowa" rozpetana pod adresem
kandydata na prezydenta DT?

PS: PN? Masz jakies "emocjonalne rozterki" w zwiazku
ze swoim "faworytem"? A moze zmieniles zdanie i po
"Kwachu" powinien nastac [teraz] "Kwak" wg ciebie? ;)

--
Czarek

2. Data: 2005-10-15 08:33:47

Temat: Re: [OT] brudne wybory prezydenckie... czyli po polsku
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Jak oceniasz "afere dziadkowa" rozpetana pod adresem
> kandydata na prezydenta DT?

Dla mnie żenua. Tak jak przyczepianie się do Ratzingera akurat za epizod w
HJ.

> PS: PN? Masz jakies "emocjonalne rozterki" w zwiazku
> ze swoim "faworytem"? A moze zmieniles zdanie i po
> "Kwachu" powinien nastac [teraz] "Kwak" wg ciebie? ;)

Chyba nie przywiązuję tak wielkiej wagi do osoby DT (chociaż nie lubię
kreujących się na "ojców narodu" w rodzaju LK, wolę już "kumpla narodu"),
jak do tego, żeby drużyna PiSscienia nie wyszla z obu wyborów zwycięsko,
triumfalnie i tromtadracko. Chciałbym, żeby prezydentem został ktoś, kto
będzie hamował co głupsze pomysły drużyny.

Najchętniej widziałbym jako prezydenta jakąś mądrą, energiczną, robiącą
dobrą robotę bez nadymania swojego ego kobietę. Ale to może za 5 lat. To
tyle.

Paff
--
"Kobieta ta widzi dalej niż interes partii, a nawet interes jej męża."
- Tomasz Lis o Nelli Rokicie

3. Data: 2005-10-15 14:54:13

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ze swoim "faworytem"? A moze zmieniles zdanie i po
>"Kwachu" powinien nastac [teraz] "Kwak" wg ciebie? ;)

Czemu końcówka "czyli po Polsku?" brudne wybory to chyba nie tylko nasza
domena?

Aska

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2005-10-15 19:49:22

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Najchętniej widziałbym jako prezydenta jakąś mądrą, energiczną, robiącą
> dobrą robotę bez nadymania swojego ego kobietę. Ale to może za 5 lat. To
> tyle.

czemu kobietę? przecież to seksizm!

5. Data: 2005-10-16 09:26:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab:
> Czemu końcówka "czyli po Polsku?"
> brudne wybory to chyba nie tylko nasza domena?

Podasz jakis konkretny przyklad?

--
Czarek

6. Data: 2005-10-16 09:27:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> ... Chciałbym, żeby prezydentem został ktoś, kto będzie
> hamował co głupsze pomysły drużyny.

Struktura sejmu tego nie gwarantuje?

--
Czarek

7. Data: 2005-10-16 16:00:07

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> niezbecki:
>
> Struktura sejmu tego nie gwarantuje?

Niekoniecznie. Co prawda dla co bardziej kontrowersyjnych zmian konstytucji
po swojemu raczej nie znajdzie większości, ale dla konkretnych bieżących
pomysłów być może będzie uzyskiwał poparcie LPR, PSL i Samoobrony.

P.

8. Data: 2005-10-16 17:55:13

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie. Co prawda dla co bardziej kontrowersyjnych zmian
> konstytucji po swojemu raczej nie znajdzie większości...

2/3

Podobnie przy ewentualnej chęci odrzucenia weta prezydenta.

P.

9. Data: 2005-10-16 19:54:11

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak oceniasz "afere dziadkowa" rozpetana pod adresem
> kandydata na prezydenta DT?

Najpierw byla jakas zajawka w gazecie, w jednym zdaniu bylo
cos o Wehrmachcie. Potem sztab T zrobil z tego klamliwy
atak na Swietosc Rodziny. Potem okazalo sie ... ze to prawda.
Komedia :)
Duch

10. Data: 2005-10-16 19:55:17

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podasz jakis konkretny przyklad?

USA? filmy Moora? (czy jak on tam ma...)
Tam grebanie w zyciorysach bylo
naprawde solidne.
Duch

Psychoanalityk - Poznań