[OT] brudne wybory prezydenckie... czyli po polsku

11. Data: 2005-10-16 20:11:08

Temat: Re: [OT] brudne wybory prezydenckie... czyli po polsku
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> USA? filmy Moora? (czy jak on tam ma...)
> Tam grebanie w zyciorysach bylo
> naprawde solidne.

To sa niewinne pieszczoty w porownaniu z PL,
gdzie kandydatow probuje sie "dyskredytowac"
np na podstawie zyciorysow przodkow.

Nigdzie na swiecie tak nie ma.
Dlatego zaproponowalem przyklad.

Ty masz taki przyklad?
Dawaj. ;)

--
Czarek

12. Data: 2005-10-16 20:12:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Komedia :)

Dla ciebie "komedia", a dla czesci "swiniolandia". :)

--
Czarek

13. Data: 2005-10-16 20:24:07

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Chciałbym, żeby prezydentem został ktoś, kto będzie hamował co głupsze
> pomysły drużyny.

Ciekawe jakie?
Bo walka ktora odbywa sie teraz w Polsce,
to walka pomiedzy Starym Ukladem a Nowym.
Stary Uklad ma pochodznie PRLowe i z Okraglego Stolu, i mocno boi sie zmian.
To dlatego (ku zdziwieniu wielu osob), Leszek "Bolek" W. przeprosil sie
z Wojtkiem Jaruzelksim. i Olkiem Kwa., i oni,
oraz inni beneficjenci starego
systemu (Borowiki, Millery, Kwasniewskie, Gazety Wyborcze, Michniki, Rywiny
itd.),
jak jeden maz popieraja T.

Przypuszczam ze z jakiegos powodu tez nie chesz tych zmian.
Tak samo jak Leszek, Olek, Wojtek, Adas.

A ja ich chce.
A zmiany sa potrzebne. Np. wymiana sedziow, prokuratorow.
Problemem w Polsce sa wlasnie uklady, ktore dzialajac zbyt dlugo i zbyt
bezkarnie,
przeszly w rakowata forme i powoduja problemu tego kraju.
Ot, przypomniec korupcyjny uklad w Warszawie pomiedzy,
UW a SLD, przez dlugie lata, wystarczy przypomniec sobie nazwisko Piskorski.
Albo przypominajac ze obaj prezydenci ulaskawiali po 3000 czlonkow mafii
(z ktora pewnie wspoldzialali), w tym slynnego Slowika.
Albo Mnietek Wachowski, ktory wozil kokaine z USA.

Albo przypomniec ostatnia afere wywleczona przez Gronkiewicz o hospicja.
Okazuje sie ze hospicja dostaly _wiecej_ pieniedzy. Problem w tym ze jedno
hospicjum dostalo mniej. To ktory prawdopodobnie bylo wczesniej pod
parasolem.
I dlatego afera. (zreszta szefem jego jest chyba czlowiek SLD).
To hospicjum prawdopodobnie niezle doilo kase, bo szef cos sie tlumaczyl -
nawet nie pytany,
ze "stara sie utrzymac wysokie standardy", a to oznacza .... 1 pielegniarz
na 1 pacjenta.

Dalej - T wywodzi sie z parti ktorej jeden z animatorow, niejaki Leszek B,
wlasnie ON
wprowadzil tak wysokie socjalistyczne podatki (najwyzszy w europie 22 VAT,
poza jednym krajem),
ktore trzeba dzisiaj obnizac i ciekawe ze do dzisiaj uchodzi on za liberala,
hehe, dobre. Namieszali
ludziom w glowach. Nie tylko w tym.

Tak, Leszek, Wojtek, Adas, Olek itd. nie chca zmian, dlatego wola DT.
Chca hamowac "glupie zapedy do zmian". Na ich miejscu sam bym tak mowil.

Ja tych panow juz nie chec. A DT nie pozwoli im zrobic krzywdy.
Na tym polega dzisiaj wybor DT lub JK.

Pozdrawiam,
Duch

14. Data: 2005-10-16 20:31:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> To sa niewinne pieszczoty w porownaniu z PL,
> gdzie kandydatow probuje sie "dyskredytowac"
> np na podstawie zyciorysow przodkow.

No tak, w Polsce to gruba afera, tam to pieszczoty.
Film Moora to pieszczoty :)

Jesli chcesz udowodnic "polska brudna kampanie", to
ja Ci nie bede przeszkadzal.
Duch

15. Data: 2005-10-16 20:32:46

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dla ciebie "komedia", a dla czesci "swiniolandia". :)

A jak dla Ciebie?
Duch

16. Data: 2005-10-16 21:27:48

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> A zmiany sa potrzebne. Np. wymiana sedziow, prokuratorow.

Jak wyobrażasz sobie wymianę sędziów?

> Dalej - T wywodzi sie z parti ktorej jeden z animatorow,
> niejaki Leszek B, wlasnie ON
> wprowadzil tak wysokie socjalistyczne podatki (najwyzszy w
> europie 22 VAT, poza jednym krajem)

Duch-kłamczuszek ;)

VAT został w Polsce wprowadzony w 1993 roku. "Niejaki Leszek
B." zakończył swoje urzędowanie w 1991 roku, a wrócił na
stanowisko w roku 1997.

Amnesiak

17. Data: 2005-10-16 21:41:30

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw byla jakas zajawka w gazecie, w jednym zdaniu
> bylo
> cos o Wehrmachcie.

Oto ta "zajawka":
[Jacek Kurski:]"Poważne źródła na Pomorzu mówią, że dziadek
Tuska zgłosił się na ochotnika do Wehrmachtu. Na Pomorzu
zdarzało się często wcielanie do Wehrmachtu, ale siłą.

> Potem okazalo sie ... ze to prawda.

Prawda? Dziadek Tuska rzeczywiście "zgłosił się na ochotnika
do Wermachtu"?

Amnesiak

18. Data: 2005-10-16 21:46:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

Chopie, opamiętaj się. Ćwiczyłeś buddyzm, a dalej świat taki Czarno-Biały ?

Jesteś może Warszawiak ?
Dlaczego LK ma tam takie słabe poparcie ?
Bo za dużo zmian wprowadził ?

Chyba nie ...
Pogadaj moze z pierwszym lepszym warszawskim taksówkarzem albo cuś ...

Chopie, opamiętaj się ...

19. Data: 2005-10-16 23:31:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Film Moora to pieszczoty :)

Ogladalem ten film i nie ma tam _takiej_ klasy watkow
o jakim mowi ten temat.

> Jesli chcesz udowodnic "polska brudna kampanie", to
> ja Ci nie bede przeszkadzal.

Mozesz jedynie se probowac. :))

--
Czarek

20. Data: 2005-10-16 23:37:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> A jak dla Ciebie?

Ja moge ~zrozumiec dlaczego DT ma swoich zwolennikow,
czy nawet poniekad chyba ~rozumiem zwolennikow takiego
chocby AL, ale nigdy nie rozumialem i raczej nie zrozumiem
tych, ktorzy widza sens w elekcji LK.
To musza byc jacys na wskros popieprzeni ludzie - inaczej
sobie nie potrafie tego ich "poparcia" wytlumaczyc. :)

--
Czarek

Psychoanalityk - Poznań
perswazja itp