[OT] chrzest

1. Data: 2004-03-01 15:08:55

Temat: [OT] chrzest
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Zostałam zaproszona na chrzest. Chciałam zapytać, czy macie może jakiś
pomysł na niebanalny prezent dla dziewczynki?
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

1. Data: 2004-03-01 15:18:57

Temat: Re: [OT] chrzest
Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

obrazek haftem krzyzykowym napisz jak bedziesz chciała.

1. Data: 2004-03-01 15:41:19

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest bardzo duzo obrazkow xxx dla dzieci, misie, zwierzaki, dzidziusie i
inne takie....
moze bys cos szydelkowanego, sukienka dla dziewczynki, kapelusik, cos tam
mam z takich slicznosci....

albo posciel uszyta z bawelny i ozdobiona haftem xxx
(takim na tasmach z kanwy)
rekodzielo na pewno nie bedzie banalnym prezentem...

a nietuzinkowa jest tez zwykla lokata pieniezna w banku, i wcale nie musza
to byc tysiace zlotych...., mysle ze to naprawde "inny" prezent, tym
bardziej ze lokata taka moglaby byc na nazwisko dziecka (o ile bank dopusci
taka mozliwosc) i pieniazki musialyby wowczas "tkwic" w owym banku do
ukonczenia przez dziecko 18 lat a procenty by lecialy :-)))))))))))) (tyle
ze niewiele bankow chce zakladac lokaty nieletnim)

ale to taka sobie sugestia, jesli chcesz cos xxx albo jakis ciuszek, napisz
na priva

pozdrowionka

--
Ewa (Krakow)
a...@o...pl

1. Data: 2004-03-01 15:45:19

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialam dodac ze jeszcz mozesz malutkiej w prezencie dac zegar haftowany
:)))))))))))

zycze latwego wyboru

Ewa (Krakow)
a...@o...pl