Re: [OT] czym wyczyscic kuchenke?

From: "Monisiatko" <M...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: [OT] czym wyczyscic kuchenke?
Date: Thu, 08 Aug 2002 14:26:01 +0200

>Moze powinnam isc z tym na pl.rec.dom, ale w koncu wszyscy gotujemy o po tym
>gotowaniu kiedys trzeba posprzatac...;)
>Kupilismy pol roku temu do nowej kuchni kuchenke gazowa i piekarnik smeg. O
>ile z piekarnikiem sobie jeszcze radze, do kuchenka mnie dobija. Na
>blyszczacej srebrnej powierzchni widac zarysowania, choc nie uzywam proszkow
>ani nic ostrego. No i najgorsze, ze srebrne kratki i "grzybki" od palnikow
>gazowych za czarno-brazowe i niczym nie moge tego domyc. Ostatnio koleznka
>powiedziala mi, ze we Wloszech spotkala sie z jakims specyfikiem, ktory bez
> [...]
mam ten sam problem i - wiecznie brudna plyte:)))
w tamtym tygodniu kupilam w Geant'e specjalny preparat do czysczenia
powierzchni metalowych w kuchni, marka: MrMuscle, taka srebno-szara niebieska
buteleczka - i pomoglo..... ldanie schodzi brud.

a wczesniej - aby nie szrowac i nie rysowac - zalewalam plynem do mycia
naczyc, na to wrzatek i jakos schodzilo....

Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl