OT - długie

1. Data: 2005-02-24 21:54:25

Temat: OT - długie
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

ale warte uważnego przeczytania w całości
http://www.fotogenia.info/index.php?text=artykul&id=
0027
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

2. Data: 2005-02-25 10:30:06

Temat: Re: OT - długie
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości
> ale warte uważnego przeczytania w całości
> [...]

Przeczytałam całe ! W wiekszości się zgadzam, dowiedziałam się drugiego
znaczenia NTG :-)
Grupa pl.ogrody jest super! inni to mają problemy!
Zaszokowało mnie to podszywanie sie pod innych, to rzeczywiście moze być
okropne - ktoś napisze głupoty, podpisze sie za ciebie i jak tu sie wyplątać
?
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-02-27 00:12:41

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Zaszokowało mnie to podszywanie sie pod innych, to rzeczywiście moze być
> okropne - ktoś napisze głupoty, podpisze sie za ciebie i jak tu sie

Witam!
Podpisać się za Ciebie moim zdaniem byłoby trudno: "Message-ID:
<cvmuf4$kf1$1@wejherowo.who.vectranet.pl>". Dużo łatwiej, jeśli ktoś wysyła
maile poprzez skrzynkę pocztową na jakimś portalu.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

4. Data: 2005-02-27 09:35:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> wrote:

> [...]
> <cvmuf4$kf1$1@wejherowo.who.vectranet.pl>". Dużo łatwiej, jeśli ktoś
> wysyła maile poprzez skrzynkę pocztową na jakimś portalu.

Dlaczego sądzisz, że nie da się wysłać tak spreparowanego postu, by
pole Msg-Id: było podobne do rzeczonego?

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Przepraszam, że nie na temat ogrodowy, ale..
--
Był pewien pan w Koźminku,
co strasznie nie lubił kminku.

5. Data: 2005-02-27 10:12:02

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. Przepraszam, że nie na temat ogrodowy, ale..

Niestety dotknęło mnie to osobiscie i nie bardzo widzę wyjście. Sam nick
to jeszcze pół biedy, choć dla przecietnego uczestnika grup dyskusyjnych
zajmuje się np. polityką, czy też plotkami, a mnie to nie interesuje i
nie mam na to czasu. Musze popytac mądrych.
serdeczności michalina

6. Data: 2005-02-27 11:54:34

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
l...

> Dlaczego sądzisz, że nie da się wysłać tak spreparowanego postu, by
> pole Msg-Id: było podobne do rzeczonego?

Witam!
Wcale tak nie sądzę, co widać na załączonym obrazku, przepraszam mailu.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl
"Kiedy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezradna" :-)

nasiona heterozyjnych pomidorów
Uparta hoja
Jak odratować bluszczyk ?
Pierwszy owoc