[OT] do Krakowianek i nie tylko

1. Data: 2003-11-25 18:28:42

Temat: [OT] do Krakowianek i nie tylko
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie dzisiaj smutny nastroj Ani udzielil.
Siedzie, dziargam te moje milion robotek miedzy sniadaniami, obiadami,
kolacjami, przedszkolami i w czasie kiedy mlodsza latorosl sie bawi,
siedze zatem i tam sobie mysle, ze ja w tym pieknym Krakowie nadal
niewiele osob znam (nowy nabytek z Torunia jestem)...
To moze szanowne robotkowiczki z Krakowa i okolic dalyby sie dotknac
gdzies w uroczej kawiarence, knajpce tudziez innym lokalu?
No nie musze Was dotykac, starczy mi dobre slowo i naoczne przekonanie
sie ze jestescie. I jakies fajnosci pewnie daloby sie poogladac.

Ja wiem ze sa swieta tuz, tuz i czasu malo, ale...
zaaniolkowana Ewa

1. Data: 2003-11-26 09:23:38

Temat: Re: [OT] do Krakowianek i nie tylko
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> To moze szanowne robotkowiczki z Krakowa i okolic dalyby sie dotknac
> gdzies w uroczej kawiarence, knajpce tudziez innym lokalu?

Nooo, czytasz nam w myslach, bo my tu wlasnie potajemnie z Ajka i
Skrzacikiem wymyslilysmy, zeby w przyszlym tygodniu o jakims spotkanku
przedswiatecznym na grupe napisac :-)))

Ja sie oczywiscie pisze :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-11-26 09:47:03

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nooo, czytasz nam w myslach, bo my tu wlasnie potajemnie z Ajka i
> Skrzacikiem wymyslilysmy, zeby w przyszlym tygodniu o jakims spotkanku
> [...]

no to kamien z serca, mam nadzieje ze nic mi nie przeszkodzi (np. pracka
mezusia), zreszta najwyzej przyjde z przedszkolem... :-)))))

Czy wymyslilyscie moze blizej jakis dzionek?
tylko prosze nie wtorek i czwartek (mezus dluzej w pracce siedzi)...
pozdr
Ewa

1. Data: 2003-11-26 10:25:43

Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]

Ja też się piszę. Niestety kłopoty sprzętowe uniemożliwiają mi współudział w
knowaniach Ajki i Arlety, ale jestem chętna i gotowa na spotkanie. Chyba już
działamy telepatycznie bo od kilku dni myślę, o tym, zeby spotkać się przed
świętami i powymieniać przepisy na pierniki, makowce, itp. ;)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-11-26 12:31:13

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ciach

> [...]
przed
> świętami i powymieniać przepisy na pierniki, makowce, itp. ;)

Na piernik to już za późno, ale to może i dobrze, ja w tym roku mam 3
podejście do piernika, może w końcu wyjdzie.
Myślimy o spotkaniu na koniec przyszłego tygodnia, będzie się już czym
pochwalić :-)

--
Pozdrowienia
Ajka (Kraków)

PS. Ale babciny przepis na makowiec mogę przynieść :-)

1. Data: 2003-11-26 13:41:50

Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Na piernik to już za późno,

Jak to za późno????? Ja jeszcze swojego nie robiłam. A przyszły tydzień
wygląda zachęcająco.

Kasia

1. Data: 2003-11-26 14:05:45

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejście do piernika, może w końcu wyjdzie.
> Myślimy o spotkaniu na koniec przyszłego tygodnia, będzie się już czym

koniec przyszlego tygodnia odpada w przedbiegach mam szescioro solenizantow
w trzech roznych miejscowosciach, i tak bede sie chyba musiala sklonowac
coby wszystkich zadowolic, o upchnieciu spotkania w tym czasie mowy nie ma!
same lepiej zagladnijcie do kalendarza i sprawdzcie czy sie wam jakies
baski, maryski, wieskowie czy mikolajowie (solenizanci) nie paletaja :)

> --
> Pozdrowienia
> Ajka (Kraków)
> GG:4329119
> PS. Ale babciny przepis na makowiec mogę przynieść :-)

mozesz jej tez wydruukowac przepisy swiateczne zmojej strony, bo po to tam
sa :0

skrzacik

1. Data: 2003-11-29 17:13:03

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piernik, makowiec... nieważne - piec wiele w tym roku nie będę chyba, ale na
spotkanko chętna jestem :):)
POzdrówki
Aneczka

1. Data: 2003-11-29 17:37:50

Od: "violka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bym byla chetna, tylko kiedy i gdzie ?

violka

1. Data: 2003-11-29 17:52:26

Od: "Agnieszka z Krakowa" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> sie ze jestescie. I jakies fajnosci pewnie daloby sie poogladac.
>
> Ja wiem ze sa swieta tuz, tuz i czasu malo, ale...

Ja tez sie pisze na to spotkanie :-). Pozostaje zatem kwestia wyboru czasu i
miejsca. Mnie akurat odpowiada kazdy dzionek, tylko jesli dni robocze, to po
17.

Natomiast jesli chodzi o miejsce, to proponuje knajpke Mleczarnia na
Kazimierzu (przecznica z Bozego Ciala, uliczka dochodzi do Placu Nowego; nie
wiem, na jakiej ulicy, ale sie dowiem). Klimat sprzyjajacy robótkom (na
starych stolikach robótkowe serwety ;-)). Kilka dni temu byla tam ponoc dosc
ciekawa impreza - pokaz mody robótkowej. Niestety nie udalo mi sie na nim
byc - dowiedzialam sie o nim dopiero wczoraj.

Agnieszka (Kraków)

Szieta - zabawki edukacyjne
Aniol na szydelku
Haft krzyżykowy- za wysokie progi ?;-)