[OT] do Qwaxa

11. Data: 2002-05-08 10:05:52

Temat: Re: [OT] do Qwaxa
Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:56fe.00001211.3cd8f288@newsgate.onet.pl...
> Nikt kto tutaj dyskutuje nie ma obowiazku wyjasniania czy i dlaczego chce
byc
> anonimowy.
>
> Mysle, ze niektorzy zbyt "personalnie" traktuja grupowe wypowiedzi.

A dlaczego nie,czyżbyśmy "rozmawiali"z bezdusznymi istotami czy z ludźmi?Ja
jednak wolę wiedzieć z kim piszę i analizować jego poglądy.Jeśli się z czymś
nie zgadzam to wcale nie znaczy ze przestaje szanować tą osobę.Nie pozostaje
mi nic innego jak uszanować jej odmienność albo jeśli jest bardzo nie
przyjemna to ją zablokować.
Powinniśmy pamiętać że po drugiej stronie są ludzie ze swoimi dobrymi i
złymi dniami-))))

> Piszemy NA JAKIS TEMAT a nie O SOBIE albo DO KOGOS,
> wszelkie zarzuty kierowane bezposrednio do autora powinny byc przesylane
na
> _priv_

Tak masz rację a w szczególności jak ktoś podaje "trefny"adres mailowy,to z
pewnością można napisać do niego prywatnie

> Pozdrawiam
> FK
Również pozdrawiam Kasia Samsonowicz

12. Data: 2002-05-08 10:06:21

Od: "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Samsonowicz" napisała

> Może nie jak "każdy",ja od 4 lat jestem Kasia Samsonowicz ale wiesz
> tłumaczyć nie musisz-))))

Kasiu, ale w zasadzie co by to zmieniło, gdyby Qwax zaczął podpisywać się
jako np. Zygmunt Wiśniewski? Mnie tam wsio ryba, a pytanie zadałam tylko z
ciekawości. Brak odpowiedzi Qwaxa nie zmartwiłby mnie, ani nie rozczarował
itp.

> Sama sobie sprawdziłam twój IP-)

A jak się sprawdza czyjś IP? :-))

--
Pozdrowienia
Maja

13. Data: 2002-05-08 10:12:55

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 May 2002 11:40:25 +0200, podpisując się jako
<f...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>Piszemy NA JAKIS TEMAT a nie O SOBIE albo DO KOGOS,
>wszelkie zarzuty kierowane bezposrednio do autora powinny byc przesylane na

No zgadzam sie z Toba (chyba po raz pierwszy :))) ) w 100%, ale jest
jedno male ale............trzeba ten adres poprawny podać.
Ja tam nie mam nic do nikogo jesli chce uzywac tylko nika niech sobie
go uzywa, jesli nie chce sie podpisywac - jego wola.
Nie lubie jak ktos pod listem nie wysili sie na tego nika, czy imie
czy nawet chocby jedna zakichana litere imienia czy nika.
Po porstu taka chamowa - koniec wypowiedzi i wyslac, fru, ani
pozdrawiam, ani podpisu, pocalujcie mnie w tylek i basta (to nie jest
personalnie do Qwaxa - bron boze).
Wiele osob tak postepuje.
A jesli ma sie do kogos zarzuty na priva (to juz wybitnie na
przykladzie Qwaxa) to jak mu wyslac list na priva gdy on wpisuje taki
oto adres:
"Qwax" <...@...q>
No, bez jaj panowie i panie....juz chocby adres wypadaloby napisac jak
nalezy.
Mozna sobie jakies bydle jakie konto na onecie zalozyc o wdziecznym
loginie qwax100000000@............. czy innym rownie egzotycznym aby
bylo do kogo wysylac na priva te zarzuty .
A tak co?
A tak, jesli ktos ma jakies zale do w/w osoby to zmiast jej to
spokojnie wyluszzyc na priva, musi slac prywatna korespondencje na
grupe bo Miszczu nie raczyl podac adresu...........

fe miszczu, fe, tak sie nie godzi.

Marzena

14. Data: 2002-05-08 11:20:59

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak, jesli ktos ma jakies zale do w/w osoby to zmiast jej to
> spokojnie wyluszzyc na priva, musi slac prywatna korespondencje na
> grupe bo Miszczu nie raczyl podac adresu...........

o nie Marzenko, nie musi wprost przeciwnie NIE POWINIEN slac na grupe rzeczy,
ktore nie interesuja innych.
Dla mnie osobiscie niepodawanie adresu tez jest bez sensu ale trzeba to
uszanowac, ze ktos chce brac udzial w DYSKUSJI a nie ma ochoty na
korespondencje od niej odbiegajaca.

Podajac taki adres ewidentnie daje do zrozumienia, ze nie podejmie wymiany
listow. Jesli ktos chce nawiazac kontakt zaznaczy to w jakiejs swojej
wypowiedzi albo krotko jako OT.

O wiele wiekszym faux-pas jest nieodpisanie na list otrzymany na priva.
A mysle, ze wiele osob moze sie przyznac do takiego zachowania.
Gdy ktos sie do kogos kutluralnie zwraca, nalezy to uszanowac i odpowiedziec
nawet jesli odpowiedz mialaby brzmiec "NIE CHCE MI SIE Z TOBA GADAC".
Wierzcie, ze jej brak swiadczy o wiele gorzej niz powyzszy tekst.

POZDRAWIAM
PAN FILIP

15. Data: 2002-05-08 11:44:52

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Didziak, jeśli uda Ci się rozszyforwać e-mail Qwaxa [ ...@...q ], to masz u
> mnie duże, dobre piwko :-))

Maju a mnie sie udało. Koresponduję z Qwaxem dość intesywanie na priv, ale
niestety zobowiazuje mnie tajemnica i nie powiem gdzie tkwi bład :-))))))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

16. Data: 2002-05-09 06:17:59

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Adresu e-mail tez sie wstydzisz ;)))))) ?

Nie. Ale jak dostałem 120 maili reklamowych z Korei w ciągu 2 dni to
się wściekłem i ustawiłem adres antyspamowo.

Pozdrawiam
Qwax

17. Data: 2002-05-09 06:24:05

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli ma sie do kogos zarzuty na priva (to juz wybitnie na
> przykladzie Qwaxa) to jak mu wyslac list na priva gdy on wpisuje
> [...]

Przetestowałem możliwość wysyłania maili na priv spod MS OE przez
naciśnięcie Buttona "Odpowiedz Nadawcy" - działało - a w nagłówek
wstawiłem adres antyspamowy przeciw automatycznym wyszukiwarkom.

A poza tym zawsze w trakcie dyskusji można zasugerować dalsze jej
prowadzenie na priv - parę osób już dostało mój adres.

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2002-05-09 06:25:22

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie jak "każdy",ja od 4 lat jestem Kasia Samsonowicz ale wiesz
> tłumaczyć nie musisz-))))Sama sobie sprawdziłam twój IP-)

I jaki jest - sam jestem ciekaw jak mnie można znaleźć

pozdrawiam
Qwax

19. Data: 2002-05-09 06:26:18

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A to bardzo dziwne, bo potwierdzenie wysłałam :-O

Przyszła parę minut po wysłaniu postu - sorry

Pozdrawiam
Qwax

20. Data: 2002-05-09 07:57:01

Temat: [nie czepiam sie, powaznie] Odp: [OT] do Qwaxa
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Nie. Ale jak dostałem 120 maili reklamowych z Korei w ciągu 2 dni to
> się wściekłem i ustawiłem adres antyspamowo.

a wstawienie w adres jakiegos sformulowania typu ".preczzespamem" nie
pomoglo?

(pytanie powazne, bo ja tak mam a i tak czasem dorwie mnie jakis masowy
spam.....

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie
miłe chwile
[Profet] 'Rozmowy w toku'