mieszanki.pl - lista

1. Data: 2005-03-11 12:28:42

Temat: mieszanki.pl - lista
Od: "mieszanki.pl" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probki zostaly wyslane do nastepujacych osob:

1. Zbigniew Salamacha
2. Barbara Wardziukiewicz
3. Barbara Zdanowicz
4. Marta Ficyk
5. Kamil Raczynski
6. Maciek Pruski
7. Slawomir Lewandowski
8. Radoslaw Bernaciak
9. Magdalena Graczyk-Geborys
10. Dorota Stogiera
11. Przemyslaw Gronowski
12. Barbara Kolodziej
13. Katarzyna Czech
14. Krystian Zawada
15. Joanna Piekarz - Stryzek
16. Ewa Janik
17. Tomasz Nowinski
18. Dominik Hartwich
19. Piotr Bielawa
20. Stefan Poslednik

Kazda paczka zawiera 0,5 kg losowo wybranej mieszanki. Rodzaje chleba:
cebulowy, paprykowy, slonecznikowy, dyniowy, czosnkowy, powszedni.

udanych wypiekow
www.mieszanki.pl

1. Data: 2005-03-12 11:45:15

Temat: [OT] do forumowiczow
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mieszanki.pl" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

> Probki zostaly wyslane do nastepujacych osob:
[...]

Czy chcieliscie, aby wasze nazwiska pojawily sie na grupie? Chyba cos nie
ten tego...
Nie lepiej zeby mieszanki.pl wyslali wam indywidualnie maila z wiadomoscia?

> Kazda paczka zawiera 0,5 kg losowo wybranej mieszanki. Rodzaje chleba:
> cebulowy, paprykowy, slonecznikowy, dyniowy, czosnkowy, powszedni.

To chociaz pochwalcie sie jaka mieszanka komu przypadla, no i czy zjadliwe:)
Ja sie nie zalapalam...moze i dobrze, bo jeszcze bylabym kupila maszynke do
chleba, hihi;)
Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

1. Data: 2005-03-12 12:28:53

Temat: Re: [OT] do forumowiczow
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zjadliwe:)
> Ja sie nie zalapalam...moze i dobrze, bo jeszcze bylabym kupila maszynke

A ja się załapałem :-))) I raczej nie mam nic przeciwko zamieszczania mojego
nazwiska na forum. Zawsze podpisuję się pod postami pełnym imieniem i
nazwiskiem i nie widze powodów dlaczego ktoś inny nie miałby cytowac w/w.
Co innego gdyby ktoś podawał dodatkowo inne informacji - maila itp.
A o mieszankach oczywiście napiszę. Do tej pory używałem tych ze strony
chlebpolski.pl i jak dla mnie Litewski i Pieniński są ekstra. I do pieczenia
wcale nie trzeba automatów (chociaż bardzo ułatwia mi życie ;-)
pozdrawiam
Sławomir Lewandowski

1. Data: 2005-03-12 14:29:38

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski"

Być może było to przewidziane w regulaminie uczestnictwa.

> A ja się załapałem :-))) I raczej nie mam nic przeciwko zamieszczania
mojego
> nazwiska na forum. Zawsze podpisuję się pod postami pełnym imieniem i
> nazwiskiem i nie widze powodów [...]

Powinni byli uprzedzić, ze zamieszczą dane na grupie, jeśli tego nie
zrobili to błąd, natomiast mogli to podać na swojej stronie i wrzucić
tutaj swój link.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-12 15:41:59

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisal(a):

> [...]
>
>Powinni byli uprzedzić, ze zamieszczą dane na grupie, jeśli tego nie
>zrobili to błąd, natomiast mogli to podać na swojej stronie i wrzucić

Najbardziej ciekawe jest jak bardzo watek rozrosnie sie: wyrazy
oburzenia z powodu zamieszczenia, zadowlenia z tego samego powodu,
oburzenia z powodu oburzenia, zadowolenia z powodu oburzenia,
oburzenia z powodu zadowolenia, oburzenia z powodu oburzenia na
zadowolenie, zadowolenia z powodu zadowolenia z powodu oburzenia z
powodu oburzenia.....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

1. Data: 2005-03-12 15:52:16

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla"
> Najbardziej ciekawe jest jak bardzo watek rozrosnie sie: wyrazy
[...]
> z powodu oburzenia.....

OT - a ty z kałacha chcesz walić?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2005-03-12 15:56:32

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

>OT - a ty z kałacha chcesz walić?
>;-)

No tak. Troche kandydatow sie znajdzie. W pierwszej transzy widze ich
circa 460 sztuk.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

Masala
Re: sałatka meksykańska
Kawior? Gdzie kupować?
Ciasteczka niebiańskie- do Magdaleny Bassett
Re: sałatka meksykańska